PDA

View Full Version : Pracodawcy postulują: na emeryturę w wieku 67 lat - komentarze


193.43.77.xxx
04-11-2011, 12:57
Komentarz do artykułu: Pracodawcy postulują: na emeryturę w wieku 67 lat (http://www.emerytura.senior.pl/116,0,Pracodawcy-postuluja-na-emeryture-w-wieku-67-lat,12781.html)
--------------------
JAK TO CZYTAM ROBI MI SIĘ NIEDOBRZE, POWIEM T AK JESTEM Z ROCZNIKA 1960 I CO CHWILĘ BĘDZIECIE WIEK PODNOSIĆ DO 67 JESTEM KOBIETĄ PRACUJĘ OD 15 LAT OD ROKU 1975 W TEJ CHWILI MAM PRZEPRACOWANE 36 LAT I NIE ZAMIERZAM DŁUŻEJ PRACOWAĆ BO MAJĄC 67 LAT NIE WIDZĘ SIEBIE W PRACY BO JUŻ TERAZ WYSIADA MI KRĘGOSŁUP, OCZY SŁABO WIDZĘ NAWET W OKULARACH, NIE ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEJ PRACY, BO KTOŚ Z RZĄDZĄCYCH TAK CHCE TAKĄ MA OCHOTĘ . GDY BĘDĘ MIAŁA 67 LAT TO PRACY BĘDĘ MIEĆ JAK DOŻYJE TYCH LAT BO Z TEGO WYNIKA ŻE NIE A MOJE SKŁADKI PO 52 LATACH PRACY GDZIE PÓJDĄ DO LAMUSA. OJ KTOŚ TU CHYBA LICZYĆ NIE UMIE, CZY KTOŚ Z RZĄDZĄCYCH MA TYLE LAT PRZEPRACOWANYCH. A MŁODZI TO CO KAŻDEGO ROKU KOŃCZĄ SZKOŁY, A JAK NAS JEST MAŁO TO Z ZACHODU I WSCHODU PRZYJĄĆ LUDZI DO ROBOTY. POLECAM JEST TAKICH BARDZO DUŻO.

Dorota45
04-11-2011, 13:32
Mnie też to przeraża. Jestem rocznik 1962 ze stażem pracy 30lat bez przerwy. Nie wyobrażam sobie pracować do 67 lat!

83.26.133.xxx
06-11-2011, 20:31
Mam 40 lat pracy, i miałem jeszcze nie dawno prawo do wcześniejszej emerytury. Obecnie nie wiem na czym stoję, gdyż okradziono mnie z moich praw. Mimo że mam dopiero 55 lat, to za żadne skarby nie będę pracował do 65 lat, a co dopiero więcej!

Dorota45
07-11-2011, 09:23
W zasadzie po co nam emerytura ??? Ja proponuję wnieść postulat, aby pracować do 88 roku życia .............. lub wypromować hasło "Popierajmy państo czynem , umierajmy przed terminem"! (oczywiście piszę to z przekąsem) ;)

188.47.41.xxx
12-12-2011, 18:19