PDA

View Full Version : Szukam pracy...


Ewita
19-07-2007, 18:03
To jest wątek, w którym każde z nas może określić, jakiej pracy szuka, czego potrzebuje. Jeśli któryś z klubowiczów znajdzie oferty, odpowiadające zapotrzebowaniu - może je skierować to konkretnej osoby:)

Zaczynam:
jestem z wykształcenia filologiem, ale nieobca mi jest problematyka redakcji i korekty tekstów, pisania reklam, prowadzenia biura i podobnych...
Poszukuję pracy przez internet, co związane jest z moją niepełnosprawnością (narząd ruchu) i kłopotami z pokonywaniem barier architektonicznych. Interesuje mnie zatrudnienie na etat, czas określony lub w ramach umowy o dzieło, czy pracy zleconej. Ewita

Elżbietka55
09-04-2008, 13:21
Ja jestem chemikiem, przepracowałam 35 lat jako laborantka.Szukam pracy od lutego,codziennie sprawdzam ogłoszenia i nic.Chcę się przekształcić, skończyłam kurs księgowości komputerowej, wysyłam odpowiedzi na oferty i tez nic, ponieważ brak doświadczenia bardzo zaniża moje szanse na otrzymanie pracy. Pozdrawiam Ela

Elżbietka55
10-04-2008, 10:10
Ja jestem chemikiem, przepracowałam 35 lat jako laborantka.Szukam pracy od lutego,codziennie sprawdzam ogłoszenia i nic.Chcę się przekształcić, skończyłam kurs księgowości komputerowej, wysyłam odpowiedzi na oferty i tez nic, ponieważ brak doświadczenia bardzo zaniża moje szanse na otrzymanie pracy. Interesuje mnie praca na 1/2 etatu:pomoc biurowa,pomoc księgowej,wprowadzanie danych.
Pozdrawiam Ela

finezja
10-04-2008, 10:39
poszukuje pracy poprzez internet ... jestem kosztorysantka .... wyceniam rozne inwestycje ... branza: instalacyjna - sieci wod.kan. oczyszczalnie ... budownictwo wodne - regulacje rzek ... budownictwo lądowe - szkoły, gimnazja wraz z boiskami sportowymi ...... łącznie z przygotowaniem tych inwestycji z pelna dokumentacja ofertowa potrzebna do przetargu

opiekunka
02-02-2009, 20:07
doświadczona i uczciwa opiekunka osób starszych i dzieci podejmie pracę w okolicach Zabrza tel. 514525234

siarzewo