PDA

View Full Version : Osoby starsze w obliczu komputeryzacji.

Bree
08-01-2012, 12:03
Witam, jestem studentką 3 roku pedagogiki. Piszę pracę licencjacką z gerontologii, a dokładnie o osobach starsze które korzystają z zasobów komputerowych i internetowych. Jestem ciekawa czy na stronie senior.pl można jakoś sprawdzić ile osób obecnie jest zarejestrowanych na tym portalu, w jakim wieku są użytkownicy :) muszę zrobić opis tej strony aczkolwiek nie wiem jak te informacje sprawdzić... Pozdrawiam Karolia :)

Alsko
08-01-2012, 12:57
Jestem ciekawa czy na stronie senior.pl można jakoś sprawdzić ile osób obecnie jest zarejestrowanych na tym portalu, w jakim wieku są użytkownicy :) muszę zrobić opis tej strony aczkolwiek nie wiem jak te informacje sprawdzić... Na samym dole strony głównej, podana jest szczątkowa statystyka. Ale ja bym jej nie wierzyła. Dużo tam martwych dusz.
Może administracja ma dokładniejsze dane.
A wiek... Nie każdy podaje. Z moich obserwacji wynika, że najwięcej jest osób w wieku między 50 a 60. Siedemdziesięciolatków jest kilku, nie sądzę, żeby było ich kilkunastu. Zauważyłam, że jest także ktoś (lub ktosie) w wieku powyżej 80.
Powodzenia życzę :)

Bree
08-01-2012, 14:18
Dziękuję bardzo, postaram się jakoś skontaktować z administracją i troszkę podpytać! :)
Również Pani spostrzeżenia na pewno mi się przydadzą.
Mam również nadzieję, ze znajdą się chętni do wypełnienia mojej ankiety, którą niebawem tutaj dodam :)

Alsko
08-01-2012, 20:01
Mam również nadzieję, ze znajdą się chętni do wypełnienia mojej ankiety, którą niebawem tutaj dodam :)Na pewno się znajdą, wiele ankiet już tu było. Magistrzy, doktoranci, licencjaci.
Podpowiadam tylko: zamieść ankietę na jakimś dostępnym ogólnie portalu, bo leniwe my starszaki i niechętnie wysyłamy na małpią (mailową) pocztę. :):)

PS Nie paniuj mi. Przywykłam już do tykania :-)

jasinek123
08-01-2012, 21:49
Faktycznie Alicja ma racje dużo to są marwe dusze
A co do wieku to faktycznie wszyscy zciemniają