PDA

View Full Version : amd zwyrodnienie plamki żółtej


ArekN
16-08-2007, 12:25
Witam!
Czy ktoś jest zorientowany w skuteczności zastrzyków Lucentis na amd ( zwyrodnienie plamki żółtej )? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Z góry dziękuję!

Pufka
16-08-2007, 13:41
Witam Cię, też jestem początkująca. Niestety o zastrzykach nic nie wiem. Pozdrawiam Pufka

POLA
16-08-2007, 15:06
Witam!
Czy ktoś jest zorientowany w skuteczności zastrzyków Lucentis na amd ( zwyrodnienie plamki żółtej )? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Z góry dziękuję!
A co na to Twój lekarz?
Przeczytaj tę stronę:http://www.retinaamd.org.pl/
jest także:forumAMD.pl
Powodzenia

Dzidka
16-08-2007, 16:35
Witam!
Czy ktoś jest zorientowany w skuteczności zastrzyków Lucentis na amd ( zwyrodnienie plamki żółtej )? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Z góry dziękuję!

Arku, interesowałam się kiedyś tematem. Profilaktycznie przyjmowałam Lutemac. Bardzo mi pomógł, a zwłaszcza pomaga i zapobiega zmęczeniu oczu przy komputerze, no i zapobiega degeneracji plamki żółtej. Jak działa w przypadku już zaawansowanej choroby, niestety, nie wiem. Pozdrawiam i życzę poprawy zdrowia.

http://katalog.polfa.waw.pl/photos/products/normal/179-lutemac_nowy_2.jpg

ArekN
17-08-2007, 00:31
Dziękuję za pomoc!

Aneta.G
14-04-2015, 20:53
Witam,
Zagraniczna firma farmaceutyczna przeprowadza w kilku krajach europejskich badania ankietowe wśród pacjentów chorych na AMD – typu mokrego. Firma płaci 120 zł za udział w badaniu. Ankieta przeprowadzona będzie osobiście. Osoby zainteresowane udziałem w badaniu proszę o kontakt na adres: Aneta.G83@interia.pl
Pozdrawiam
Aneta

Astroida
14-04-2015, 21:19
Pani Aneto,