PDA

View Full Version : kamerka w zegarku


ryza1937
26-04-2012, 17:00
Napotkałem na ofertę zegarka z wbudowanym aparatem
i kamerą HD. Można nagrywać filmy w wysokiej
rozdzielczości (1280X960), 30 klatek 30FPS na sekundę, 4 GB
pamięci, funkcja Low Light, mikrofon z redukcją szumów.
Tryb foto pozwala na robienie zdjęć bardzo dobrej jakości. Tak
piszą w ofercie. Nie znam się na tych parametrach. Aparat –
zegarek kosztuje 189 zł. Warto kupić? Lubię robić zdjęcia
sytuacyjne, bez ustawiania, pozowania.Mam chęć ten aparacik
kupić z nadzieją na przyzwoite zdjęcia. Może ktoś mi
poradzi? Proszę. Ryszard

Malwina
26-04-2012, 17:08
hmm...za te pieniądze, myslę, ze to będzie bardziej gadżet niż cos o czym marzysz....ale to moje babskie spojrzenie....

waclaw46
27-04-2012, 09:37
Kup i napisz nam jak będziesz go dłużej używał .

jasinek123
27-04-2012, 10:22
ryza1937
Ciekawe nawet, siedzisz przy stole i pstryk fotka
osobie siedzącej na przeciw!
Albo w innej sceneri!
Napisz koniecznie za jakiś czas co z zegarkiem!

olena
27-04-2012, 11:15
Kamerka w zegarku, w okularach, w krawacie itp. Nie wiadomo kto kiedy nagrywa i kiedy jaki użytek zrobi. Nadeszły czasy, że sprawdza się stare będzie chińskie przysłowie: zachowuj się zawsze tak, jakbyś stał na środku pustego placu, otoczony ludźmi/widzami.Tak jakoś to brzmiało.:)
A teraz o zegarku znalezione w necie, bo sama byłam ciekawa jak się takie coś sprawdza:
Zegarek dość słabej jakości, jeżeli chodzi o wykonanie. Koperta na 4 natomiast bransoleta to zaledwie 3-. Kamera i aparat - tu miłe zaskoczenie, powiedzmy że porównywalna jakość z 2 Mpix aparatem telefonu komórkowego Nokii e51 czy e65. Łatwa obsługa. Brak instrucji czy gwarancji. Myślę że spęłni swoją funkcję. Podsumowując - polecam. Ale do codziennego użytkowania zostaję przy swoim sprawdzonym TIMEXie.
Jednym słowem zabawka.

waclaw46
27-04-2012, 11:53