PDA

View Full Version : jak seniorzy czują się w sieci


Strony : [1] 2

Eliza
20-06-2006, 19:41
podobno to tylko dla młodzieży, w jesieni życia gubimy się w tym gąszczu informatycznej pajęczyny

Basia.
23-06-2006, 22:12
:lol: Nie zgadzam się, że tylko dla młodzieży. Niestety większość seniorów do komputera podchodzi jak do jeża, a szkoda.

sevencats
26-06-2006, 21:19
Witam!
Nie wiem, czy tylko dla mlodziezy. Mam 56 i jestem webmasterem. Trudno mnie do mlodziezy zaliczyc [chyba ;) ]. Nie jestem informatykiem z zawodu. Nauczylem sie sam kilka lat temu. Podobno robie dobre strony.
Mam zamiar douczyc sie C++ [troche umiem] i zajac sie tez flashem, grafika 3D itp.
Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow ale klaw. mam ustawiona na inny standard i za duzo trace na przelaczanie.

lilith
17-07-2006, 13:36
Wbrew pozorom komputery nie sa takie groźne. Jestem babcią, a komputer towarzyszy mi każdego dnia. Wszystkiego uczę się sama korzystając z pism komputerowych, np. "Komputer Świat". To naprawdę miła rozrywka. Pozdrawiam wszystkich. :)

renald
17-07-2006, 17:12
Mam 62 lata, jestem emerytem i komuter dla mnie to nie jest żadna czarna magia. Komputerami zajmowałem się amatorsko od 1983 roku.
Teraz nie potrafię obejść się bez tego sprzętu. Wszystkie formalności, pisma , rachunki wykonuję tylko przez komputer i jeszcze jedno stale się uczę, aby być na bieżąco.
Naprawdę seniorki i seniorzy nie bójcie się komputerów, wnuki wcale nie są mądrzejsze tylko urodziły się w erze komuterów w przeciwieństwie do nas. :D :D

lilith
17-07-2006, 18:59
Miło, że nie jestem osamotniona w takim podejsciu do komputerów.Oprócz walorów uzytkowych ma on naprawdę wiele ciekawego do zaoferowania. Mozna rozmawiać /komunikatory/, grać /gry on-line/, być na bieżąco z wiadomosciami ze swiata... Muzyka, film, ksiązki są w zasięgu...klawiatury.Czyż to nie jest piękne?Nawet skromna emerytura nie jest tu bolaczką, bo ze wszystkiego może korzystać każdy.Pozdrawiam i idę... grać w kanastę. :D

Mirosław