PDA

View Full Version : Potrzebuję Państwa pomocy!


Magnolia
05-01-2008, 12:04
Witam serdecznie!
nazywam się Katarzyna Środa, jestem studentką socjologii na Uniwerystecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Piszę pracę nt. różnych form aktywności osób, które ukończyły co najmniej 50 rok życia. Stąd też moja prośba o odpowiedź na niniejsze pytania:Jak spędza Pan/i wolny czas?A może cały wolny czas pochłaniają różne zajęcia?(jeżeli tak, to jakie?)

Proszę o odpowiedzi na forum lub mailowe -> katarzyna.sroda@gmail.com

Z góry uprzejmie dziękuję :)

hannabarbara
05-01-2008, 12:22
Kasiu! Wolny czas? To znaczy, wszystko co robimy po zrobieniu zakupów, sprzątaniu, gotowaniu, opiece nad wnukami, swoimi zwierzakami i innymi obowiazkowymi sprawami? Czy tak? Oj, jest tego dużo! Jak się uporam z pracami przymusowymi, to Ci wyślę mailem.

kufa86
05-01-2008, 13:25
Droga Kasiu,
jak skończę pięćdziesiątkę, zajmę się głównie hobby - seksem przede wszystkim.

kufa86
05-01-2008, 13:28
Nie wiem co się porobiło, nie mogę usunąć nadmiaru.
A aż taki ostry to ja nie jestem.

kubki
05-01-2008, 14:01
Seniorze Kufo - nie wstyd tak się odzywać do młodej dziewczyny a fe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kufa86
05-01-2008, 14:38
Młode dziewczyny lubią starszych panów.
Dlaczego mam być nieszczery?
Masz coś przeciwko seksowi?

enia60
05-01-2008, 16:18
oj Kufa,Kufo......?

ammi1952
05-01-2008, 16:43
O, co ja widze z kufy to seksoholik gawędziarz chociaz sobie o tym poględzi

Ewita
05-01-2008, 18:14
Droga Kasiu,
jak skończę pięćdziesiątkę, zajmę się głównie hobby - seksem przede wszystkim.
A o której pięćdziesiątce mówisz, Kufo??? O tej drugiej?:D

Lila
05-01-2008, 18:19
Droga Kasiu,
jak skończę pięćdziesiątkę, zajmę się głównie hobby - seksem przede wszystkim.

Z głębi serca dam ci radę : zacznij już teraz z tym hobby,bo ono wymaga nakładu sił,a tych może ci braknąć.

kufa86
05-01-2008, 18:42
A o której pięćdziesiątce mówisz, Kufo??? O tej drugiej?:D
O tej pierwszej, którą wypiłem,