PDA

View Full Version : pomoc studentce :)

ewusiaczek
09-01-2008, 18:59
Dzień dobry jestem studentką Uniwersytetu Wrocławskiego i studiuje pedagogike, na uczelni przeprowadzamy badania dotyczące młodości ludzi starszych, dlatego prosze o pomoc, jesli mają Państwo ochote przypomnieć sobie i zastanowić sie co znaczy dla Was słowo młodość i jaka ona była prosze o kantakt. W badaniach nie potrzebne są żadne nazwiska jedynie wiek.
Bardzo dziękuję i czekam na maile ( ewumax@gmail.com)
pozdrawiam ewa

kufa86
09-01-2008, 22:14
Dzień dobry jestem studentką Uniwersytetu Wrocławskiego i studiuje pedagogike, na uczelni przeprowadzamy badania dotyczące młodości ludzi starszych, dlatego prosze o pomoc, jesli mają Państwo ochote przypomnieć sobie i zastanowić sie co znaczy dla Was słowo młodość i jaka ona była prosze o kantakt.
pozdrawiam ewa
Bardzo chętnie wytłumaczę to - osobiście.
Kantakt - forum.

Lila
09-01-2008, 22:18
Bardzo chętnie wytłumaczę to - osobiście.
Kantakt - forum.

:D Nie nabierz się...Kufa to smarkaty jeszcze jest..:D

kufa86
09-01-2008, 22:43
Ale mu furcy!!

ammi1952
09-01-2008, 23:18
ponadto kufa to seksualista gawędziarz jedno co kocha to wszystkich absorbować sobą

Alsko
09-01-2008, 23:23
Ammi, Kufa robi to jednak na wesoło!
Wolisz tego misjonarza w majtkach w palemki? Już czwarty wątek zapisuje, jeśli nie piąty...

Lila
09-01-2008, 23:33
Ammi, Kufa robi to jednak na wesoło!
Wolisz tego misjonarza w majtkach w palemki? Już czwarty wątek zapisuje, jeśli nie piąty...

A mnie sugeruje branie pieniędzy za pisanie...:D tylko nie napisał od kogo...
Zgrywus z niego.Ja mam do niego świętą cierpliwość.Sama nie wiem czemu ?

hannabarbara
10-01-2008, 01:33
A mnie sugeruje branie pieniędzy za pisanie...:D tylko nie napisał od kogo...
Zgrywus z niego.Ja mam do niego świętą cierpliwość.Sama nie wiem czemu ?