PDA

View Full Version : Biało-czerwoni na boisku


destiny
08-06-2008, 15:32
Pomóżmy naszej reprezentacji w ME.
Choć piłka nożna jest mi obca (nie znam się absolutnie), ale w chwilach ważnych kibicuje Polakom :)
Proponuje zabawę w prognozowaniu wyników meczów, które rozegra nasza reprezentacja.
Nie znam się za bardzo na piłce nożnej...ale stawiam na zwycięstwo Polaków . Dla Polski 2:1
Mąż mnie obśmiał...i dał zwycięstwo Niemcom - 1:0 dla Niemców

Jakie wyniki obstawiają Wasi bliscy ?

tadeusz50
08-06-2008, 15:44
Serce by chciało i trzeba i należy w to wierzyć, że będzie 2:1 :D :) dla Polski, jednak rozum podpowiada porażkę i obawiam się wysokiej:confused: . Obym nie był złym prorokiem.

a_sikorzanka
08-06-2008, 15:52
Trzeba myśleć pozytywnie 1:0 dla Polski,życzę im tego z całego serca.:)

BUNIA
08-06-2008, 16:17
http://img55.imageshack.us/img55/8185/beztytuurg6.png (http://imageshack.us)
http://img55.imageshack.us/img55/8185/beztytuurg6.5adbdc1804.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=55&i=beztytuurg6.png)

Trzymajmy kciuki za bialo-cerwonych

POLA
08-06-2008, 18:48
Moi mężczyźni nie emocjonują się piłką, a ja obstawiam 3:1 dla Niemców (są nadal lepsi, niestety), ale bardzo chcę sie pomylić i trzymam za naszych kciuki.
Jeśli przegrają, ale w ładnym stylu, gorycz porażki będzie mniejsza.

babciela
08-06-2008, 18:54
Niestety,tez uwazam,że druzyna niemiecka jest lepsza 3:0 dla nich.Ale trzymam kciuki

baszka
08-06-2008, 19:10
moja prognoza to 2do 1 dla nas

Lila
08-06-2008, 20:02
moja prognoza to 2do 1 dla nas

Ja też.Choć wolałabym 2:0..:D

ps.Ponoć nigdy nie wygraliśmy z Niemcami...na boisku,ma się rozumieć.

chaliniak
08-06-2008, 20:23
A ja zastanawiam się się czy oglądać czy tylko podgląd co jakiś czas. Mam w "dorobku" 2 zawały a taki mecz to nerwy. Co do wyniku to rozum mówi co innego niż serce. Oby nasi dobrze grali.
Natomiast o północy na pewno będę oglądał F1.
Pozdrawiam.

tadeusz50
08-06-2008, 20:43
Kubica wygrał

Pani Slowikowa
08-06-2008, 20:55