PDA

View Full Version : Własna strona interaktywna? Nic prostrzego


Kacper22
31-08-2008, 22:39
Nie wiem, czy podobny temat już był, ale myślę, że ktoś z Was chciałby mieć stronę na zaawansowanym skrypcie CMS. Nie będę tu opisywał bardzo złożonych czynności takich, jak wysyłanie skryptów na serwer, instalacja, kasowanie folderu setup itp. Pójdziemy "na łatwiznę" :)

Po pierwsze, wchodzimy na www.tnb.pl
Po drugie, klikamy na http://tnb.pl/images2/zaloz.png
Po trzecie, Robimy tak:
http://srv16.odsiebie.com/MTIyMDIxNDk2MA==/MTIyMDIxNDk5NjE3LlBORw==/instrukcja.PNG

Logujemy się w panelu "Logowanie".
Klikamy na odnośnik Panel Administracyjny.
Jest on podzielony na 3 zakładki, zarządzanie stroną jest jest bardzo proste. Jeśli nie potraficie czegoś zrobić, w Panelu macie po stronie lewej odnośniki do pomocnych stron. W razie czego, proszę pisać tutaj, w miarę możliwości pomogę.

Pozdrawiam

Bajadera07
31-08-2008, 22:43
mnie to kusi, ale nie znam się na tym CMS, setup i inne takie...

Bajadera07
01-09-2008, 09:48
Założyłam własne forum..(nie stronę).... I co dalej ??

hannabarbara
01-09-2008, 10:04
Kacprze22. Absolutnie i bardzo pilnie potrzebna jest mi pomoc. Mamy już stronę. www.iss.org.pl Osoba, która ją zakładała jest w tej chwili bez dostepu do Internetu. Ja sobie nie radzę. Gdybyś do mnie chciał napisać, to daj znać, prześlę Ci adres mailowy.

Kacper22
01-09-2008, 13:55
Po pierwsze:
mnie to kusi, ale nie znam się na tym CMS, setup i inne takie...
tnb.pl wygeneruje stronę bez zaawansowanych czynności. Adres, Login i hasło administratora wystarczą.

Po drugie:
Założyłam własne forum..(nie stronę).... I co dalej ??
Zapewne skrypt to phpBB, albo MyBB (jest ich całe zatrzęsienie, ale to są najpopularniejsze.).
I tu moje pytanie:
Czy masz dostęp do ftp?
Zadam pytanie inaczej: