PDA

View Full Version : Zielone budynki - sytuacja obecna i perspektywy


ŁukaszW
13-10-2008, 10:58
Witam,

Jestem studentem ochrony środowiska (SGGW).
Zwracam się z prośbą o wypełnienie bardzo krótkiej (12 pytań) ankiety do mojej pracy magisterskiej. Będzie to dla mnie duża pomoc.

http://www.ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/9193/zielone-budynki-sytuacja-obecna-i-perspektywy.html

Pozdrawiam

Łukasz

senior A.P.
13-10-2008, 13:28
Ankieta jak kazda opiera sie i wykorzystuje opinie publiczna.
Tu na forum seniora ludzie maja juz mieszkania i domy dlatego tez nie wiele osob wyrazi swoja opinie w ankiecie.
Ta ankieta raczej dotyczy mlodszych pokolen i trzeba isc na portale dla mlodych.
Wprawdzie jest w jednym pytaniu odpowiedz dla tych po 50-tce ale i tych nie widze aby kwapili sie do opinii co mysla o "zielonych budynkach".
Jak narazie w Polsce nie obowazuje "system-septic", w USA tak i bardzo drogo kosztuje.
Chodzi o wlasna oczyszczalnie sciekow przy domach nie podlaczonych do zbiorowej kanalizacji.
Za to w Polsce spotykane sa szamba (wszelkie).

ostatek
13-10-2008, 23:12
[...]Jak narazie w Polsce nie obowazuje "system-septic", w USA tak i bardzo drogo kosztuje.
Chodzi o wlasna oczyszczalnie sciekow przy domach nie podlaczonych do zbiorowej kanalizacji.
Za to w Polsce spotykane sa szamba (wszelkie).