PDA

View Full Version : George Clooney skazany na krótkie związki? - komentarze


Mar-Basia
20-10-2008, 13:08
Komentarz do artykułu: George Clooney skazany na krótkie związki? (http://www.senior.pl/137,0,George-Clooney-skazany-na-krotkie-zwiazki,4733.html)
--------------------
Bardzo lubie tego aktora. Zgadzam sie z nim, lepiej niech bedzie sam lub w tzw krotkich zwiazkach. Duzo lepiej niz zwiazanie sie z jakas zwariowana rodaczka. A jak jednego dnia spotka mlodziutka, madra i piekna Polke - moze zmieni zdanie. Hihihi

senior A.P.
20-10-2008, 15:16
Kto nietrwaly w uczuciach ten nietrwaly w zyciu !
Zycie z takim nie ma sensu.

lawenda
20-10-2008, 15:32
Oczywiście każdy może wyrażać swoją opinię, bo każdy patrzy inaczej na te same sprawy /nawet w okularach/ ale ocena czy ktoś w uczuciach jest taki, czy inny, to już sprawa inna.
"Nie oceniaj źle innych, bo możesz być oceniony jeszcze gorzej"

senior A.P.
20-10-2008, 16:29
A tak ! Inna i inny,co nie znaczy,ze oboje sa dobrzy.
Oceniona,oceniony lepiej lub gorzej ma wlasne doswiadczenia w zyciu,ktore odczuwa na wlasnej skorze !

lawenda
20-10-2008, 16:35
Jestem pod wrażeniem, ależ to filozofią pachnie tym razem

Mar-Basia
20-10-2008, 19:33
Kto nietrwaly w uczuciach ten nietrwaly w zyciu !
Zycie z takim nie ma sensu.

Jak sobie zafundujesz jako prezent "pod choinke" dobra operacje chirurgi kosmetycznej i bedziesz wygladal ja ponizszy przystojniaczek, nie bedziesz mu zazdroscil prywatnego zycia. Kobiety z calego swiata beda cie adorowac. Zastanow sie? Moze warto, raz sie zyje. Nawet w moich oczach zyskalbys .....powiedzmy ....troszeczke.


Fajny facet z naszego przystojniaczka.

18732

18733

18734

18735

18736

lawenda
20-10-2008, 19:56
A mogę sobie go zabrać do domu?

Mar-Basia
20-10-2008, 20:42
A mogę sobie go zabrać do domu?
Musisz to juz z nim uzgodnic. ;)

lawenda
20-10-2008, 20:47
To się wie i już zrobiłam przygotowania

Mar-Basia
20-10-2008, 21:33
To się wie i już zrobiłam przygotowania

No,no - psttt....bo cie zaszczekaja na forum. Pelno tu zazdrosnikow. ;)

Malgorzata 50
20-10-2008, 22:15
Chętnie wdałabym się w nietrwały związek z boskim George`,m ...gdyby był trochę starszy...bo młodszych nie lubię ,a poza tym chiba wstyd co....?

Scarlett
20-10-2008, 23:39
Życie jest jedno i jak pokocha to niech uszczęśliwia, wszystkie wspaniałe dziewzyny tego świata.
My seniorki:) możemy tylko popatrzeć i doczekać się jak pięknie będzie się starzał.

Malgorzata 50
21-10-2008, 00:46
Każda ma takiego Coolneya na jakiego ją stać..... ....więc nie traćmy nadziei dziewczyny i chłopaki hmmmmm ........młodzi inaczej

Mar-Basia
21-10-2008, 01:37
Każda ma takiego Coolneya na jakiego ją stać..... ....więc nie traćmy nadziei dziewczyny i chłopaki hmmmmm ........młodzi inaczej
A no ma Malgosiu!!!! Nie mam prawa narzekac. Hihihihi.

senior A.P.
21-10-2008, 15:54
O czym te babcie marza ?
Kolega znowu mi podpowiada:
Nie wiesz co starsze panie lubia ?
Marzyc mozna ale od marzen do rzeczywistosci droga daleka ,nawet za pieniadze.

lawenda
21-10-2008, 16:06
Pewnie to przepiszę i jako motto wowieszę? - no nie wiem jeszcze gdzie.
Jakie to sympatyczne /oczywiście ta troska/ o marzenia starszych Pań.
Z przykrością muszę stwierdzić, że starszych Pań nie interesują takie wycieczki starszych panów a mówiąc prościej, czasami marzenia się spełniają - ale wyłącznie kobietom i nawet nie za pieniądze. Czasami warto oderwać się od komputera i popatrzeć na rzeczywistość.

Malgorzata 50
21-10-2008, 18:21
Senior tobie amputowali na szlaku bojowym poczucie humoru czy co?????

bronczyk
21-10-2008, 21:47
Seniorze A. P. a czemu to od razu przy marzeniach zastanawiać się czy uda się je zrealizować. Trzeba marzyć,niektóre marzenia się spełniają i to często niespodziewanie. A i to jest najlepsze w tym wszystkim, że marzenia nic nie kosztują. Całkowicie bezpłatne. A mnie się podoba bardziej Wentworth Miller. Ale on jeszcze młodszy. I jakiś taki bez związkowy.