PDA

View Full Version : Klub Seniora.


Justynusia
11-03-2009, 14:42
Witam,
Jestem studentką psychologii. Od niedawna opiekuję się pewną starszą panią, która mieszka we Wrocławiu na ulicy Powstańców Śląskich (niedaleko Ronda). Szukam jakiegoś Klubu Seniora w tej okolicy, do którego mogłaby się przyłączyć moja podopieczna. Będę wdzięczna za wszelkie informacje. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich użytkowników forum:)

tadeusz50
11-03-2009, 14:56
Justynusia, miło Cię powitać w tym klubie internetowym. Choć mieszkam dość daleko polecam jednak wpisz w wyszukiwarce google "klub seniora Wrocław" i już masz do wyboru kluby. Pozdrawiam

Justynusia
11-03-2009, 21:44
Samo znalezienie klubu seniora we Wrocławiu nie jest problemem, ale już znalezienie klubu w podanej przeze mnie okolicy tak. Pomyślałam, że starszej pani byłoby wygodniej, gdyby nie musiała jechać przez pół miasta, żeby dotrzeć na spotkanie. Gdyby jeszcze ktoś mógł coś poradzić, bardzo proszę. Ps. Bardzo miło na tym forum - chyba tu zagoszczę:)

gratka
11-03-2009, 22:22
Fakt Justynko, ze tu bywa miło :) .
Zapytaj swoją podopieczną, czy nie zechciałaby zapisać się na Uniwersytet Trzeciego Wieku. Zwykle są ciekawe zajęcia, gimnastyka, wycieczki.Tylko ja się nie orientuję, czy we Wrocławiu nie trzeba czekać w kolejce na zapis w UTW. To zależy też od jej kondycji psychicznej i fizycznej owej pani. A jak pani z komputerem sobie radzi? Jeżeli tak, to my ją tu chętnie przywitamy :D .

jakempa
11-03-2009, 22:32
Z tego co się orientuję, na Jaworowej byl klub seniora, ale czy jest jeszcze to nie wiem, ale mozna dowiedzieć się przez spoldzielnię mieszkaniową, lub poprostu zapytać na komisariacie policji, oni wszystko wiedzą. Kiedyś mieszkalam na Zielińskiego, to taki klub dzialał przy spóldzielni mieszk. ale teraz nie orientuję się, bo mieszkam w innej dzielnicy,

leluri
11-03-2009, 22:38
a w Związku emerytów i rencistów , może mają adresy czynnych klubów....

Justynusia
06-05-2009, 15:07