PDA

View Full Version : Oglądane w telewizji - komentarze


Dzidka
28-01-2007, 18:23
Witam, chciałabym Państwa zachęcić do obejrzenia dzisiaj wieczorem powtórki serialu "Ranczo".Może ktoś tego nie widział. to zachęcam.Rozmawiałam z ludźmi, którzy są zdania, że jest to najlepszy serial komediowy .Czekam /ew.po obejrzeniu/ na opinię.Pozdrawiam.

Nika
28-01-2007, 18:28
Popieram Twoją propozycję!Oglądaliśmy ten serial tarzając się ze śmiechu i jestesmy szczęśliwi, że zdecydowano się go kontynuować.Idealna rozrywka dla spragnionych dobrej satyry na zaściankowe społeczeństwo-doskonała obsada,ładne zdjęcia plenerowe.

Dzidka
28-01-2007, 19:31
http://www.rymburak.friko.pl/"Dziękuję za wsparcie i cisze się,że mamy takie same poczucie humoru.

Jadka.Z
30-01-2007, 14:27
Też lubię ten serial choć już jest powtarzany. Ja proszę o informację czy przegranie kilku utworów z grającej szafy jest przestępstwem. Jestem nowa w internecie i nieświadoma praw. Przegrałam "skrzypka na dachu" z ogromnymi trudnościami a teraz jestem pełna obaw. Pozdrawiam

Nika
30-01-2007, 14:54
ja w sprawie seriali telewizyjnych. Chciałabym wiedzieć, które najchętniej oglądacie i dlaczego. Do moich ulubionych należą "Złotopolscy" /ze względu na swoisty humor, aczkolwiek odkąd odszedł pan Dionizy i organista, jest dużo smutniej. Lubię też "Na Wspólnej" i "Daleko od noszy".Pozdrawiam serdecznie w ten smutny szary dzionek.

Dzidka
31-01-2007, 11:16