PDA

View Full Version : problem


zorba
16-03-2009, 16:40
Witajcie
Nic nie umiem , jestem bardzo początkującą emerytką i mam pytanie. Mam laptopa z Windows XP korzystają z niego 3 osoby. Czy jest możliwość takiego ustawienia, aby laptop sam się wyłączał o określonej godzinie , nieważne kto z niego akurat korzysta?
Serdecznie pozdrawiam
IT

emka46
16-03-2009, 19:25
Wg można,poczekaj troche,na pewno ktos ci odpowie jak to zrobić.

wuere'le
16-03-2009, 19:28
Jest coś takiego jak harmonogram zadań i tam można, o ile pamiętam dać komputerowi takie zadanie, ale nie wiem w tej chwili, gdzie to znaleźć, nie pamiętam, nigdy tego nie używałem.

tadeusz50
16-03-2009, 19:52
Hm, nie wiem jak to zrobić tylko zastanawiam się po co? jeśli komputer służy tylko do zabawy to jeszcze ujdzie. ale co zrobić gdy do poważniejszych zadań. W trakcie pracy trach i poszło wszystko w kosmos.To jest moje zdanie.

Stefan
16-03-2009, 20:04
Witajcie
Nic nie umiem , jestem bardzo początkującą emerytką i mam pytanie. Mam laptopa z Windows XP korzystają z niego 3 osoby. Czy jest możliwość takiego ustawienia, aby laptop sam się wyłączał o określonej godzinie , nieważne kto z niego akurat korzysta?
Serdecznie pozdrawiam
IT

Droga Zorbo
Coś już umiesz. Założyłaś profil. Dopisz w nim więcej.
Załóż też Prywatne Wiadomości. Ten link Ci pomoże: http://www.klub.senior.pl/roznosci/t-witaj...-...przedstaw-sie-...cz.iii..-page25-3396.html
A teraz Twój problem. Klikaj: Start > Panel sterowania > Zaplanowane zadania (2x) > Dodaj zaplanowane zadania (2x) > ... i postępuj wg poleceń komputera, np. "Dalej"...

P.S. Czytaj wątki pomocowe i w nich pisz, a nie zakładaj nowych. Powodzenia. S.

Kazik
12-04-2009, 13:05
Witajcie
Nic nie umiem , jestem bardzo początkującą emerytką i mam pytanie. Mam laptopa z Windows XP korzystają z niego 3 osoby. Czy jest możliwość takiego ustawienia, aby laptop sam się wyłączał o określonej godzinie , nieważne kto z niego akurat korzysta?
Serdecznie pozdrawiam
IT
http://www.pastor.glt.pl/