PDA

View Full Version : LECZENIE UZDROWISKOWE w Kołobrzegu? WARTO?


beza
28-05-2009, 17:04
Witam
szukam z małym skutkiem informacji na temat SANATORIUM a dokładnie cos wiecej o Arce w Kołobrzegu.
Jak tam jest, jakie sa wrazenia, uwagi i opinie osob ktore tam moze były.

Prosze o jakies info.na ten temat

Pozdrawiam

tadeusz50
28-05-2009, 17:10
Masz tutaj ile tylko zechcesz
http://www.google.pl/search?q=sanatorium+arka+w+ko%C5%82obrzegu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

beza
28-05-2009, 17:44
Masz tutaj ile tylko zechcesz
http://www.google.pl/search?q=sanatorium+arka+w+ko%C5%82obrzegu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a


Do oficjalnych reklam czy stron www oczywiscie dotarłam,
ale oczywiscie szukam nie oficjalnej reklamy i fotek jak tam jest
....................... SZUKAM OPINII I WYPOWIEDZI tych ktorzy tam byli.
Jestem zainteresowana relacja kuracjuszy i ich opini bo na zdjeciu zawsze wszystko moze ładnie wygladac ale na miejscu bywa jak słyszalam roznie.
Czesto bywa ze fotki osrodkow nie sa oszołamiajace a na miejscu okazuje sie byc cudownie lub odwrotnie.
Przeciez na POBYT wpływa nie tylko standard ( GWIAZDKI i FASADA osrodka ) ale faktyczny jego klimat czyli.....ludzie. obsługa, zabiegi, wyzywienie itd...
......tego na forum szukam-prawdziwych relacji jak tam jest faktycznie i jakie ludzie po pobycie i leczeniu tam maja uwagi , wspomnienia itp.


dziekuje ci za odp.
pozdrawiam

Babcia Iwa
28-05-2009, 18:09
Warto!!! Można tylko pozazdrościć. Może jeszcze w okresie ciepłym - to dopiero gratka.

Babcia Iwa
28-05-2009, 18:14
W każdym uzdrowisku zabiegi są na miejscu, jedzenie uf... przytyłam 3 kg.Spacery po molo, wokół mnóstwo kiermaszy z różnościami, Muzycy grają - pięknie. Marzy mi się tam pojechać jeszcze raz. Ale jak wiemy nie można dyktować NFZ-owi bo wyślą zimową porą jak mnie wysłali. Kocham morze, jego szum, a zimą morze było zamarznięte - ja i tak snułam się po zasnieżonej plaży.

beza
28-05-2009, 18:23
mam byc tam jesienia - wrzesien i nie wiem jak tam jest.
Pierwszy raz jade do sanat. i mie mam pojecia "jak to sie je" a słysze rozne rzeczy o sanatoriach
mi bardzo zalezy na DOBRYCH zabiegach no i obsługa jak słyszalam bywa czesto rozna bo miła i straszna
a to wazne jaka jest atmosfera i obsługa, jedzenie bo to przeciez leczenia sanat. ale na urlopie a nie na l-4 wiec szkoda bylo by spedzac urlop meczac sie zamiast leczyc i ropwniez milo wypoczywac .... itd
prawda?
dziekuje ze odpowiedzialas

pozdrawiam

nadal szukam opisow i relacji ludzi bo zawsze 1 raz taki wyjazd to wielka zagadka i niewiadoma

Babcia Iwa
28-05-2009, 18:30
Wrzesień piękny miesiąc / masz szczęście /. Zabiegi różne, ja miałam okłady borowinowe, ale były różne. Atmosferę musisz sama sobie stworzyć. Będzie zależało kogo Ci przydzielą do pokoju lub do stolika. Towarzystwo sama sobie wybierzesz.Ja plątałam się po Kołobrzegu sama. Chodziłam na rybki wędzone / jeszcze ciepłe/. Samo się wszystko dobrze ułoży. Wrzesień jest przeważnie ciepły. W Arce każden pokój ma balkon. Opalać się będziesz mogła wg uznania.

destiny
28-05-2009, 18:36
Na tym forum Sanatorium Arka jest dość dobrze udokumentowane. Trzeba tylko poczytać.

http://www.klub.senior.pl/opieka/t-sanatorium-nie-tylko-na-powaznie-page18-509.html

Są dwa wątki - Sanatorium nie tylko na poważnie - poczytaj :)

http://www.klub.senior.pl/opieka/t-sanatorium-nie-tylko-na-powaznie-509.html (zamknięty)

http://www.klub.senior.pl/opieka/t-sanatorium-nie-tylko-na-powaznie-cz.2-3343.html/?highlight=sanatorium (otwarty)

beza
28-05-2009, 18:38
Znajomi jada w lipcu ale nie do Arki i faktycznie sie ciesza ze to kołobrzeg latem
mowili ze byli latem w sopocie w sanatorium i było fatalnie bo co miejsce i osrodek to rozny pobyt
ja wole wiosne nad mozem a gory jesienia i zima ale tak wybierac mozna jak sie jedzie na leczenie pryw. wiec podobnio trzeba brac co daja i kiedy daja im sie poszczesciło ale lato nad polsakim morzem to tlumy i tłok ......... troche przerazajace ale coz niektorym to odpowiada

Jadzia_G
28-05-2009, 18:43
to sanatorium położone jest najdalej od centrum przy samym końcu plaży, ale jest bardzo ładne duże. Ale było to kilka ładnych lat temu- może coś się zmieniło nie wiem. Wtedy na zabiegi dowożono do centrum autobusikiem. Może teraz są na miejscu- to nie jest aktualna informacja. Pozdrawiam.

Babcia Iwa
28-05-2009, 18:48
Prawie wszystkie sanatoria w Kołobrzegu położone są po drugiej stronie stacji kolejowej - odgrodzone torami kolejowymi od miasta. Centrum miasta jest daleko. Ale co masz innego do roboty.

beza
28-05-2009, 19:14
Dzieki Iwa !