PDA

View Full Version : UTW w Krakowie


Ditta
21-02-2007, 10:05
Czy ktoś może wie szczegóły na temat UTW w Krakowie?
Wysłałam do nich już 3 maile i nie doczekałam się odpowiedzi nie mam możliwości zatelefonować, a chciałabym wiedziec jak najwięcej szczegółów, może ktoś wie?

Nella
22-02-2007, 16:02
Spróbuj poszukać przez Google >> Uniwersytet Trzeciego Wieku w Krakowie.Pełnomocnikiem Rektora ds.UTW jest p.Helena Więckowska e-mail: utw.@go2.pl

Nella
22-02-2007, 16:12
...i jeszcze strona internetowa UTW w Krakowie: www.uj.edu.pl.Tam na pewno znajdziesz potrzebne Ci informacje.

Ditta
22-02-2007, 17:55
Dzieki, ale ja własnie i na ten mail napisałam i nie dostałam odpowiedzi juz na 3 maile chyba od ponad miesiaca i znam te strone, ale na tej stronie prawie nic nie jest napisane, ani ile trwaja zajecia w tygodniu, ani jakie sa wykłady - a to jest najwazniejsze.Nie mam mozliwosci innego kontaktu niz mailowy, a ten mail niestety nie działa.

Nella
22-02-2007, 18:39
Postaram się jeszcze czegoś poszukać

Nella
22-02-2007, 19:22
Dzieki, ale ja własnie i na ten mail napisałam i nie dostałam odpowiedzi juz na 3 maile chyba od ponad miesiaca i znam te strone, ale na tej stronie prawie nic nie jest napisane, ani ile trwaja zajecia w tygodniu, ani jakie sa wykłady - a to jest najwazniejsze.Nie mam mozliwosci innego kontaktu niz mailowy, a ten mail niestety nie działa.
Wejdz na stronę http://utw.plJest tam mnóstwo informacji,a także Forum.Może tam ktoś odpowie na Toje pytania.

Ditta
22-02-2007, 20:47
Dzieki, napisałam pytanie na forum, moze sie czegos dowiem.

Ditta
26-02-2007, 15:14
No i niestety!
Na tamtym forum nikt mi nie odpowiedział, mailem równiez, a wysłałam jeszcze raz. Zupełnie tego nie rozumiem mamy XXI wiek internet i korespondencja mailowa jest zupełna normalką w obecnym swiecie a UTW powinien jak najbardziej propagowac i siebie i nowoczesnosc. A tu UTW i to jeszcze w miescie Krakowie podając na swojej stronie adres mailowy do korespondencji - po prostu - nie odpowiada. Zupełnie tego nie rozumiem. Przykre to jest.

Nella
26-02-2007, 23:08
Poczekaj jeszcze.Może ktoś z Forum odezwie się.A może na tej stronie są jeszcze inne adresy?Napisz wszędzie.

Nella
04-03-2007, 18:08
No i niestety!
Na tamtym forum nikt mi nie odpowiedział, mailem równiez, a wysłałam jeszcze raz. Zupełnie tego nie rozumiem mamy XXI wiek internet i korespondencja mailowa jest zupełna normalką w obecnym swiecie a UTW powinien jak najbardziej propagowac i siebie i nowoczesnosc. A tu UTW i to jeszcze w miescie Krakowie podając na swojej stronie adres mailowy do korespondencji - po prostu - nie odpowiada. Zupełnie tego nie rozumiem. Przykre to jest.
Ditto,czy udało Ci się nawiązać kontakt z kimś z UTW w Krakowie?Z tego czego dowiedziałam się z prywatnych postów,to w Krakowie rzeczywiście sytuacja jest nieciekawa.:rolleyes:
A może wybierz jakieś zajęcia na Festiwalu Progressteron w Krakowie?

Ditta
05-03-2007, 10:56
Niestety dalej nikt z UTW w Krakowie mi nie odpowiedział na zadnego maila.
A jezeli chodzi o warsztaty PROGESSTERON to ich program - ta tematyka po prostu mnie nie interesuje, sadze ze jest dla kobiet znacznie młodszych. Ja po prostu chce wykładów na tematy nauki.I na dodatek PROGESSTERON jest płatny w przeciwienstwie do UTW a dla mnie jest to problem.

Nella
06-03-2007, 00:11
No to może wyślij list polecony za dowodem doręczenia?Może ten UTW w Krakowie to taki bardziej staroświecki jest?

Ditta
07-03-2007, 16:20
Hmmm z tym UTW w Krakowie to przedziwna sprawa. Moja znajoma była tam osobiście w godzinach urzędowania. Nie dowiedziała się zupełnie niczego....oni teraz nic nie wiedzą tylko dopiero w czasie rekrutacji w maju.
Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi, przecież powinni miec jakis program czy jakis plan.

BUNIA
07-03-2007, 19:04
Jestem sluchaczka UTW w Bielsku_Bialej.Spotkania -wyklady odbywaja sie w poniedzialki,Na poczatku semestru otrzymujemy harmonogram zajec ,Np.w ostatni poniedzialek yl yklad na temat Prawa Karnego w formie zbeletryzowanej i jakiez bylo moje zdziwienie ze wykladowca byl profesor u ktorego . ... dawno dawno temu zdawalam egzamin na USL
oczywiscie z tegoz prawa.Sa zajecia,i rowniez z historii malarstwa,kina/Dla czujacych potrzebe ruchu sa prowadzone zajecia z gimnastyki oraz korzystanie z plywalni ,Duzo spotkan - jutro ide na koncert ZIMMERMMANA ktory odbywa sie w teatrze a w sobote jest koncert p.Brodnickiej.Bardzo sie ciesze ze dalam sie namowic kolezance ze studiow i chetnie uczestnicze w zajeciach.A tak w ogole to juz sama atmosfera sali wykladowe "dodaje skrzydel" i przywodzi ...wspomnienia.

BUNIA
14-03-2007, 19:01
UTW w Krakowie trzeba reanomowac a tymczasem przyhedzcie do Bielska na wyklady. Poniedzialkowy temat to Henryk Sienkiewicz i jego obecnosc we wspolxczesnosci> tzn, filmie.teatrze, a nawet reklamach />ociec prac > a nawet kulisy otrzymania Nagrody Nobla .Bardzo ciekawe.Pozdrawiam.

BUNIA
14-03-2007, 19:01
UTW w Krakowie trzeba reanomowac a tymczasem przyhedzcie do Bielska na wyklady. Poniedzialkowy temat to Henryk Sienkiewicz i jego obecnosc we wspolxczesnosci> tzn, filmie.teatrze, a nawet reklamach />ociec prac > a nawet kulisy otrzymania Nagrody Nobla .Bardzo ciekawe.Pozdrawiam.

bogda
25-03-2007, 18:00
Ja uczęszczam na UTW w Częstochowie, są u nas trzy filie, ale najlepsza jest ta najstarsza przy WSP. Na początku roku dostajemy plan zajęć na cały rok. Wykłady mamy w czwartki. Poza tym nauka języków, gimnastyka, basen, zajęcia z plastyki i z informatyki. Bardzo zależało mi na informatyce, interesuje mnie też malarstwo, ale z powodu pracy na 1/2 etatu nie pasują mi godziny, bo te zajęcia są do południa. Ale jak przestanę pracować to sobie poszaleję. :) Acha, mamy też wyjścia do teatru, filharmonii, oraz od czasu do czasu imprezy rozrywkowe (np.balety) :)

Nella
26-03-2007, 00:33
No,no...Szczególnie te balety są intrygujące.

an_inna
26-03-2007, 09:04
Ja uczęszczam na UTW w Częstochowie, są u nas trzy filie, ale najlepsza jest ta najstarsza przy WSP. Na początku roku dostajemy plan zajęć na cały rok. Wykłady mamy w czwartki. Poza tym nauka języków, gimnastyka, basen, zajęcia z plastyki i z informatyki. Bardzo zależało mi na informatyce, interesuje mnie też malarstwo, ale z powodu pracy na 1/2 etatu nie pasują mi godziny, bo te zajęcia są do południa. Ale jak przestanę pracować to sobie poszaleję. :) Acha, mamy też wyjścia do teatru, filharmonii, oraz od czasu do czasu imprezy rozrywkowe (np.balety) :)
No balety baletami, ale całość świetnie brzmi. Też bym tak chciała. Może przenieść się na emeryturę do Częstochowy;)

bogda
27-03-2007, 19:32
Aniu... serdecznie zapraszam, chociaż niektórzy mówią że nasze miasto to dziura, ale ja je i tak lubię i chyba nie chciała bym się gdziekolwiek przeprowadzać.... no chyba że do Krakowa...
Pozdrawiam :)

an_inna
27-03-2007, 22:06
Bogusiu! ja akurat z Krakowa jestem :) i tak na serio to bym się stąd nie wyprowadziła. Tylko ten UTW taki marny chociaż to UJ organizuje.
Pozdrawiam

bogda
27-03-2007, 22:49
Aniu... to przede wszystkim zależy od zarządu UTW i jego układów z dziekanem, któru np. u nas jest opiekunem UTW. A może Wasz UTW działa od niedawna i dopiero się rozkręca.
A odnośnie "baletów" to świetna sprawa, rozrusza lepiej niż gimnastyka, bawią się wszyscy wspólnie...
A Kraków....hm...to jest Kraków, i to już wszystko mówi...
Pozdrawiam :)

bogda
24-04-2007, 20:37
Moi mili, przypominam że w maju zaczynają się zapisy na UTW, tak jest u nas, myślę że na innych podobnie.
Warto tam uczęszczać, poza różnymi ciekawymi wykładami zróżnych dziedzin, jest cała masa innych zxajęć, języki, malarstwo, gimnastyka, leczenie niekonwencjonalne, joga, basen itd. Ja z wszystkiego nie korzystam bo mi czas nie pozwala, ale jak będę mieć większy luz, to tak.
W czwartek mamy bal wiosenny....oj będzie się działo...
Pozdrawiam :)1311

malgos651
02-05-2007, 08:25
nie jestem z krakowa ale to piekne miasto to dla tych ktorzy tam nie byli

malgos651
02-05-2007, 08:28
chcialam wkleic wam fotke z krakowa i mi nie wyszlo ale glab ze mnie

jolita
02-05-2007, 09:46
Małgosiu - możesz zlikwidować te pomyłki klikając w serduszko znajdujące się z prawej strony na dole postu.

Ditta
03-04-2008, 10:45
No i jestem na tym UTW w Krakowie. Problem z tym ze jest to naprawde dołujace. Czesto wykłady sa z psychologii starzenia sie, ze sprawami zwiazanymi ze smiercia. Ostatnio zapowiedziano nam ze bedziemy pisac referat jak przygotowujemy sie do smierci. Sadze ze oddam pusta kartke.....

stanley47
04-04-2008, 22:37
To ma być żart co napisałaś o zajęciach na UTW w Krakowie?

bogda
04-04-2008, 22:42
Ditta...to naprawdę żenujące, jeżeli jest tak jak piszesz. U nas są wykłady na różne tematy, historia ogólna, naszego miasta, spotkania z różnymi ludżmi, pokazy mody, zabawy...no i jeszcze cała masa innych zajęć jak rysunek, malarstwo, medycyna niekonwencjonalna, informatyka, języki obce...tylko mieć czas i latać...:)

grazyna
04-04-2008, 22:45
Przygotwanie do śmierci?


1.Zatańczyć kankana najlepiej w necie?
2. Wytłumaczyć rodzinie, jak opłacać rachunki?
3.Zakupić wystrzałową bielizne do trumny( w sklepikach podanych w internecie)?
4. Zastrzec obecność wrogów na stypie?
5. Jakoś wyszorować dusze?
6. Doszorowac pięty do trumny ?
7. Ondulacja, dobre ostrzyzenie?
8. Nabyc kreacje , by dobrze wyglądać po tamtej stronie, a nuż widelec jakis fajny aniołek sie trafi?
9. Buty sobie sprawic, tylko wygodne
10.Zaopatrzyc się w skrzydła, moze takie jakie miał Ikar?
11. Zostawić w spadku swoje mysli, marzenia i smutki?
p.s. mam nadzieje, ze nikt o takie przygotowanie sie na mnie nie obruszy.

......co dalej?

Ditta
06-04-2008, 10:27
Bogda naprawde. Oeszem wykłady sa na rozmaite tematy, literatura, historia sztuki, medycyna. Tyle ze medycyna sprowadza sie do chorob serca w starszym wieku, psychologia do psychologii starzenia. Sa tez koła zainteresowan, ale one kreca sie koło tematyki starosci, pomocy, hospicjow, domow pomocy. Owszem taki temat tez powinien byc ale dla osob, ktore przeszły jakies tragedie i chca po prostu terapeutycznie sie od cierpienia odizolowac niestety wpadaja z deszczu pod rynne.

Grazynko, bardzo dobre!!

Irena13
26-08-2010, 08:49
Grażynko -przypadkowo dzisiaj trafiłam na Twój post jest super napewno skorzystam z porad. Póki co pozdrawiam!