PDA

View Full Version : KSIĄŻKI - RECENZJE część II

Strony : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

mimoza
13-09-2009, 23:27
Zapraszam do II części wątku "Książki - recenzje" każdego, kto chce podzielić się swoją opinią na temat przeczytanych książek. :D Cz

Anilah
14-09-2009, 10:41
Polecam: Ayaan Hirsi Ali
"NIEWIERNA"- Grozili mim ,że będę następna...
Wychowana w surowej,muzułmańskiej rodzinie Ayaan przeżyła wojnę domową, zabieg obrzezania, brutalne bicie, w wieku dojrzewania wkracza jako żarliwa wyznawczyni islamu. Ucieka przed przymusowym małżeństwem i uzyskała azyl w Holandii, gdzie jako członkini izby niższej parlamentu walczyła o prawa muzułmańskich kobiet, a także o zreformowanie praw wywodzących się z islamu..
Trudno oderwać się od tej książki..

koziorożec
14-09-2009, 15:57
witam wszystkich, jestem początkującą ale chciałabym się do Was przyłączyć.Na początek polecam współczesną sagę rodzinną amerykańskiej autorki Karen Kingsbury -rozpoczyna ją seria-Saga Baxterów.Autorka pięknie opisuje relacje rodzinne na tle różnych wydarzeń losowych między innymi na tle zamachu terrorystycznego z 11-go września 2001 roku.
Przedstawia ideał rodziny a do takiego ideału przecież wszyscy dążymy. Czyta się świetnie.

mimoza
14-09-2009, 16:06
Koziorożec - skoro weszłaś do seniorka i piszesz - - to jesteś u siebie.
Nie pytaj czy Ciebie przyjmiemy, forum jest dla każdego - witaj.:D

A ja polecam książke "Maria Kazimiera i Jan Sobiescy - Listy okresu odsieczy wiedeńskiej" opracowanie Leszka Kukulskiego.
Tyle w tych listach żaru i miłości. Warto przeczytać, lektura na jesienne wieczory - Cz

amber
22-09-2009, 12:19
Jestem świeżo po lekturze Złodziejki Książek. Szczerze przyznam, że zwróciłam na nią uwagę dzięki okładce. Książka jest ładnie wydana. Niezwykły narrator, którym jest Śmierć, opowiada historię dziecka - małej, niemieckiej dziewczynki, której przyszło żyć w czasie II Wojny Światowej. Świetna książka. Płakałam w trakcie lektury.

weronika1
22-09-2009, 12:38