PDA

View Full Version : QUO VADIS...Polsko...XXIV cz.co z tą Polską


Strony : [1] 2 3

Lila
23-01-2010, 15:18
Zapraszam do nowej części !!!

Tak, pomyłka!!

Część 24!!!

ps. czy tak zaczyba się alzheimer?

POLA
23-01-2010, 15:29
Melduję, że jestem i będę, później, po konferencji.

Kazik
23-01-2010, 15:59
Tak się nie spiesz, i tak muszę się oddalić na konferencję, poza tym grunt trza udeptać czy zaorać, nie wiem, nie znam się na tym, ja nie Stefaniuk czy Pawlak jaki.:D

Na koniec obrazki niech sobie niektórzy powklejają, najlepiej ze Zbychem spoconym.
Z Kaczyńskim - broń Boże! Ładnie ma być....i poważnie, a nasz prezydent ostatnio jakiś rozochocony i wesolutki...:) :D
Zbycho już był, teraz kolej na Mira [jak gardło wyleczy] No i nie pora jeszcze na fotkę poważnego i smutnego Mira.:D Teraz ćwiczy [jak to ładnie nazwałaś] preambułę. Czy ta sama ręka jemu też pisze? Pobije w długości kolegę Zbycha? Zobaczymy.

Ale--nie lobbowałem, nie brałem udziału, nie pamiętam--te podstawowe punkty będą serwowane. Pół miesiąca ćwiczy w hotelu sejmowym, a kasa mu leci jakby był w pracy.
Nie lepiej to było jak dawniej być restauratorem? W polityce pokusy są i łatwo się ubrudzić.

siekierka
23-01-2010, 16:34
Nie uważacie, że na tą komisję h...ą szkoda nafty ! Przecież najlepszy wynik osiągnął już Urbaniak, ustalając wykształcenie Pani Kępy. Najgorzej wypada w tym rankingu Se(x)uła, który bardziej przeszkadza niż przewodzi. Znacznie lepszy jest Arłukowicz, który nie próbuje nikim sterować ani sugerować odpowiedzi ba, nawet mi się podoba mimo, iż pochodzi w wrażego obozu. Po Mirze nie spodziewam się nic lepszego niż zakoncertował spec od zużycia pudru, Zbycho.

Czy ktoś oglądał "Dżunglę polityczną" ? Karpiniuk dał w niej popis braku kultury dyskusji, w czym zresztą nie ustępował mu Wederlich.

Obserwując ostatnie wyczyny przed kamerami stwierdzam, że najlepiej wypadły Panie: Szymanek-Deresz i Wielowieyska.

jip
23-01-2010, 16:57