menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Zdrowie > Menopauza/Andropauza
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Menopauza/Andropauza Blaski i cienie wieku dojrzałego.

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 12-06-2018, 07:14
rozmar rozmar jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 3
Domyślnie Problem z potencją i seksem


Witam. Mam 59 lat. Nie palę papierosów i zdrowo się odżywiam. zero narkotyków czy jakichkolwiek leków, codziennie biegam . Pomimo wieku jestem całkowicie zdrowy. Od pewnego czasu mam problem z potencją. Bez dodatkowej stymulacji nie jestem w stanie osiągnąć wzwodu. Nie jestem w stanie utrzymać wzwodu podczas stosunku. Czytałem, że impotencja potrafi dotykać starsze osoby, ale jakoś nigdy nie myslałem o tym, ze dotknie to również i mnie. Jestem sfrustrowany i powoli wpadam w depresję. Co mam robić? Bo konieczność zażywania viagry nie uśmiecha mi się.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 12-06-2018, 13:37
rusto rusto jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Warszawa,Mazowieckie,Polska
Posty: 43
Domyślnie

Czy nie masz przypadkiem zaburzeń hormonów albo nadciśnienia tętniczego? W wielu przypadkach może być to właśnie ten problem. Mój mąż miał przez to zaburzenia erekcji. Jednak potem wziął leki na ciśnienie oraz kupił sobie środek na erekcję ( nie viagrę ale z L argininą). I pomogło.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 12-06-2018, 20:02
emka46's Avatar
emka46 emka46 jest offline
Stały bywalec
Moderator
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Miasto: Trójmiasto
Posty: 2 997
Domyślnie

Cytat:
Napisał rozmar
Czytałem, że impotencja potrafi dotykać starsze osoby, ale jakoś nigdy nie myslałem o tym, ze dotknie to również i mnie. Jestem sfrustrowany i powoli wpadam w depresję. Co mam robić? Bo konieczność zażywania viagry nie uśmiecha mi się.

Osoby starsze - pojęcie wzgledne. Moze już sie do nich zaliczasz.
Oby nie.
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Nieprzeczytane 13-06-2018, 13:52
rozmar rozmar jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 3
Domyślnie

Ciśnienie mam w normie. Mierze sobie regularnie i nie bylo nigdy odstępstw. Hormony nie wiem, nie badałem się. Ogólnie stan ten postępuje od jakiegoś roku. Badania krwi robię regularnie ale faktyczine wybiorę sie chyba wlasnie na hormony. O środkach z l argininą nie słyszałem, jedynie o viagrze.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Nieprzeczytane 14-06-2018, 10:22
rusto rusto jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Warszawa,Mazowieckie,Polska
Posty: 43
Domyślnie

Nie? Wszedzie są reklamowane, w tv, w radio, jednak sugeruję nie kierować sie przy kupnie tym co jest najbardziej rozreklamowane, ale tym co ma najlepszy skład. Dobre w składzie tabletki to Cum on, top men, ewentualnie erotabs. Odradzam olimp, ma tak niewielką ilość L argininy w składzie, ze nie ma prawa działać. Z hormonów koniecznie przebadaj sobie tarczycę, prolaktyne i testosteron. Dietę również powinieneś stosować zdrową.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #6  
Nieprzeczytane 14-06-2018, 14:08
rozmar rozmar jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 3
Domyślnie

Faktycznie słyszałem takie reklamy, ale zbytnio się nimi nie interesowałem, bo tak jak pisałem do niedawna jeszcze nie miałem tego typu problemów. Czy te konkretnie suplementy przyjmował Twój mąż? I po jakim czasie była poprawa?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #7  
Nieprzeczytane 15-06-2018, 10:00
rusto rusto jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Warszawa,Mazowieckie,Polska
Posty: 43
Domyślnie

Top men działał podobnie jak viagra czyli efekt był natychmiastowy. Jednak w przypadku cum on trzeba było trochę poczekać na działanie. Tabletki trzeba przyjmowac przez dłuższy czas i dopiero wtedy mozńa zobaczyć działanie ( po około tygodniu, ale na efekty trzeba czekać do miesiąca). Poprawa jednak byla znaczna. Spróbuj, nic Ci nie szkodzi Tego typu tabletki nie maja efektów ubocznych, a sildenafil jednak jest lekiem, który ma sporo efektów ubocznych i może szkodzić.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

 



Podobne wątki
Wątek Autor wątku Senior Cafe Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z potencją marcin1956 Menopauza/Andropauza 6 24-03-2018 01:59
Leczenie nadciśnienia a problemy z potencją - komentarze 89.239.109.xxx Ogólny 6 20-09-2016 18:43
13 - latka emanuje seksem Scarlett Nauka, problemy i pomysły edukacyjne 2 30-11-2011 11:48
problem zorba eSenior 61 06-05-2009 11:59

Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34.

 
Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X