menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Wycieczka udana.
09-15-2016 07:05 PM

Było super !! tak ja w tytule napisałam.
Pojechałam na wycieczkę z innym klubem"Transportowiec"
Wesoły był ten nasz busik.. dowcipy, kawały i wszelkie śmiechy były bardzo wskazane....
Na wycieczce i w zwiedzaniu towarzyszyło nam słoneczko..
W Szymbarku jest sporo do zwiedzania.. jak byłam z 2004 r. to hotel dla Vip-ów był w budowie..a teraz już stoi okazały budynek z kilkoma restauracjami, barami szybkiej obsługi, pokojami noclegowymi.
Tylko co nas , mnie zaskoczyło to drogie bilety wstępu..jedynie dzieci mają zniżkę a emeryci nieeeeeee..Spotkał się z nami starszy pan przewodnik Andrzej..Człowiek z donośnym głosem(mikrofon był mu nie potrzebny)Rozpoczęliśmy wycieczkę z pod fontanny..,która ma cztery strony...opowiadającą o tworzeniem się nowego zabytku. Najpierw poszliśmy zwiedzić deskę świata.. , oj rekordy były bite w długości.. i ciągle poprawiane..aż do osiągnięcia REKORDU ŚWIATA PRZEZ KASZUBÓW SZYMBARSKICH.. potem litery kaszubskie, pięknie tenorem nam zaśpiewał o każdej przewodnik, zwiedziliśmy Dom do góry nogami(oczywiście nie wchodziłam do niego ..wolałam pozostać przed nim.. wycieczkowicze byli i z różnymi wrażeniami... ale nic nikomu nie zaszkodziło... hihi.. w dalszej drodze odwiedziliśmy Misia Wojtka, który skrupulatnie dostarczał wojskom ..pociski artyleryjskie..nie upuszczając z nich żadnego...wejście do bunkra Gryfa Pomorskiego...z innej strony się wchodzi ..inną stroną z niego wychodzi...tylko jak ja byłam to nam wyświetlono film..w ciemności samoloty latały nam nad głowami ..Zrobiliśmy sobie fotkę przed głazem "złamanego serca"Dalej nasze drogi skierowane były do Kościółka..budynek drewniany z zabytkowymi organami piszczałkowymi....Zjedliśmy obiad wg własnego uznania..potem pojechaliśmy na parking nad jeziorem na kolację ..., która trwała godzinę na posilenie i trochę dla rozmównicy.
Wróciliśmy do domu trochę zmęczeni, a..ale i bardzo zadowoleni,że znowu coś nowego zobaczyliśmy..
deska z pobitym rekordem przez Kaszubów.
kaszubskie abecadło ..przewodnik nawet nam zaśpiewał co oznaczają poszczególne litery ( śpiewał tenorem )

ja przy pociągu..

no i Wojtek z pociskiem.
Wróciliśmy do swoich domów 20, godziny .

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:39.

Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.