|
Bramka SMS
10-09-2020 09:54 AM
Każda firma stara się znaleźć najlepszy sposób na zaangażowanie konsumentów. Wielu z nich przyglądało się korzystaniu z usług SMS, ale powoli je wdrażało z różnych powodów, niektóre z nich wynikają z przyjętego z góry przekonania, że są one przestarzałe lub nie zapewniają żadnych korzyści. Jednak firmy, które mogą być na przeszkodzie, jeśli chodzi o wykorzystanie SMS-ów jako narzędzia marketingowego, patrząc na najnowsze liczby, dostrzegą przewagę na korzyść platformy mobilnej Bramka SMS.
Według niedawno opublikowanych badań firmy comScore, która zebrała dane z MobiLens i Mobile Metrix, w maju 2014 r. 169 milionów ludzi w USA posiada smartfony. Odpowiada to 70% penetracji rynku mobilnego.
Na ten rynek składa się wiele urządzeń. Badanie wykazało, że Apple zajmuje pierwsze miejsce na liście i kontroluje 41,9 procent abonentów smartfonów w USA. Pozostałą piątkę stanowią Samsung (27,8%), LG (6,5%), Motorola (6,3%) i HTC (5,1).
Jeśli chodzi o systemy operacyjne, Android (52,1 proc.) I Apple iOS (41,9) są w zasadzie właścicielami całego krajobrazu.
Chociaż istnieje duża różnorodność na rynku, wszystkie mają tę samą wspólną cechę - wszyscy mogą otrzymywać wiadomości tekstowe z jednego rozwiązania do obsługi wiadomości. W przeciwieństwie do aplikacji mobilnej, która wymaga od firm inwestowania pieniędzy w tworzenie różnych platform, usługa masowych wiadomości SMS może dotrzeć do wszystkich tych urządzeń w jednej serii i nie wymaga specjalnych aplikacji.
FacebookŚwiergotPodziel się
Każda firma stara się znaleźć najlepszy sposób na zaangażowanie konsumentów. Wielu z nich przyglądało się korzystaniu z usług SMS, ale powoli je wdrażało z różnych powodów, niektóre z nich wynikają z przyjętego z góry przekonania, że są one przestarzałe lub nie zapewniają żadnych korzyści. Jednak firmy, które mogą być na przeszkodzie, jeśli chodzi o wykorzystanie SMS-ów jako narzędzia marketingowego, patrząc na najnowsze liczby, dostrzegą przewagę na korzyść platformy mobilnej Bramka SMS.
Według niedawno opublikowanych badań firmy comScore, która zebrała dane z MobiLens i Mobile Metrix, w maju 2014 r. 169 milionów ludzi w USA posiada smartfony. Odpowiada to 70% penetracji rynku mobilnego.
Na ten rynek składa się wiele urządzeń. Badanie wykazało, że Apple zajmuje pierwsze miejsce na liście i kontroluje 41,9 procent abonentów smartfonów w USA. Pozostałą piątkę stanowią Samsung (27,8%), LG (6,5%), Motorola (6,3%) i HTC (5,1).
Jeśli chodzi o systemy operacyjne, Android (52,1 proc.) I Apple iOS (41,9) są w zasadzie właścicielami całego krajobrazu.
Chociaż istnieje duża różnorodność na rynku, wszystkie mają tę samą wspólną cechę - wszyscy mogą otrzymywać wiadomości tekstowe z jednego rozwiązania do obsługi wiadomości. W przeciwieństwie do aplikacji mobilnej, która wymaga od firm inwestowania pieniędzy w tworzenie różnych platform, usługa masowych wiadomości SMS może dotrzeć do wszystkich tych urządzeń w jednej serii i nie wymaga specjalnych aplikacji.
FacebookŚwiergotPodziel się
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:36.