menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Nazwa użytkownika
Awatar użytkownika papigopapigo
O mnie
Brak informacji.
Moje zainteresowania
Nie podano żadnych zainteresowań.
Album
Brak zdjęć.
Informacje kontaktowe
Brak informacji kontaktowych.
Zdjęcie
Zdjęcie użytkownika papigo
 
Szybkie komentarze
Brak komentarzy.
Ostatnie wpisy do bloga
13-01-2009

Brak Profesjonalizmu internetowego sklepu Multi-Markt (www.multi-markt.pl)
i szacunku wobec klienta,który poczul sie zawiedziony i oszukany.
Swieta to okres robienia najblizszym prezentów , wówczas wiekszosc z nas korzysta z portali umozliwiajacych (oferujacych) szybkie i sprawne zakupy.Pani Magdzie niestety nie wyszlo to na dobre,oprócz wstydu wobec najblizszych zostala równiez potraktowana przez obsluge sklepu jako
osboba inna niz wiekszosc,zdeklasowana,zdyskrimonowana.
Przed dokonaniem zakupu na popularnym w Polsce portalu Allegro,wyszukala wymarzony dla kogos bliskiego prezent.natrafila na mp3,dobrej firmy czyli nic dodac nic ujac.Cena tez nie byla wygórowana.
Zanim zamówila jak sie okazalo przeklete mp3 to przeczytala opinie innych klientów.natrafila na kilka negatywnych opini ale nie zwrócila na to uwagi(zalecane czytanie opini).Napisala zapytanie do obslugi sklepu,otrzymala pozytywna i zadawalajaca odpowiedz tylko z malym zastrzezeniem z obslugi internetowego sklepu o malo rzetelnej pracy kurierów i ,ze oni nie biora za to odpowiedzialnosci.Typowa odpowiedz kogos kto nie ma pojecia o profesjonalnym potraktowaniu klienta.Typowe zalozenie chcesz to kupuj a jak nie to spadaj,czyli po warszawsku.Moze sie wydac w tym momencie to zabawne ale sklep okazal sie znajdujacym w Warszawie.Strona internetowa sklepu zostala wykonana przez znana firme oferujaca webmastering i wydalo mi sie dziwne,ze nie umiescili na stronie nipu,regonu co jest wymagane za wysoka kara pieniezna(Nip i Regon zostal dopisany 5-01-2009 po naszej uwadze).Allegro dwa lata tego nie zauwazyla,czy nie chciala?(brak kontroli wewnetrznej).
Postanowilismy wyslac emaila do dyrekcji sklepu internetowego z zapytaniem co z naszym mp3?
Dostalismy odpowiedz nie majaca praktycznie nic wspólnego z zadanym pytaniem,zwykle zbycie klienta,upokorzenie i na dodatek obwinienie klienta o nie przeczytaniu regulaminu.Jakis pan zaczal wypisywac o gwiazdkowaniu i na sile wciskac ,ze klient sam sobie jest sobie winny ,ze zle przeczytal i jak juz w innym artykule wspomnialem sa to tzw. haki. Na koncu lub napoczatku aukcji jakies wady licytowanego przedmiotu lub regulaminu i.t.p napisane mala czcionka, aby nie zwracaly uwage potecjalnego kupca.W przypadku tego sklepu to totalne zlanie klienta,wcisniecie mu kitu ,ze skonczylo sie cos wiecej niz warszawska podstawówke a analogiczny przypadek mial miejsce kilka dni wczesniej.Klient w podobny sposób zostal potraktowany i nie wydaje mi sie juz dziwna opinia,ze ebay wielokrotnie przewyzsza jakoscia Allegro.Pamietajcie,ze jedna negatywna opinia ma swoj sens,wiekszosc pozytywnych opini dotyczy drobnych przedmiotów i w wielu przypadkach sa tworzone przez samych autorów aukcji.Allegro olewa lamentujace sie osoby,czasami wystawia policji drobnego oszusta i mysla,ze to wystarcza.Natomiast przyznaje zawsze racje bez weryfukacji takim sklepom(prowizja ze sprzedazy).
Nalezy zwracac uwage u kogo sie kupuje,co sie kupuje i jak za nasze wlasne pieniadze jestesmy traktowani.W przypadku sklepu internetowego Multi-Markt (www.multi-markt.pl)natrafilo juz kilku klientów na potraktowanie równe zeru.Pani Magda poczula sie ponizona (pozytywne opinie innych sprzedawców na sumy wielokrotnie wyzsze od wspomnianego mp3), z braku szacunku wobec niej,straconego czasu a co najwazniejsze z tego wszystkiego,wymarzonego Mp3 dla kogos bliskiego zeby zobaczyc usmiech na jego twarzy z okazji Swiat Bozego Narodzenia,prezentu i nastroju jaki nas otacza podczas takich okazji.
Kazdy z nas zostal w zyciu oszukany lub zmieszany z blotem,wniosek prosty omijac wielkim kolem takich niezbyt milych sprzedawców. Zakupy maja sprawiac radosc i satysfakcje a nie zawód i rozgoryczenie. Polecam portal ebay od allegro jest mniej problemowe,lepsza obsluga klienta,bogatsza grafika strony w kilku slowach lepsza i sprawdzona jakosc!!!

Wady Allegro

1. Wszystko zalezy od sprzedawcy!
2. Nie zawsze dostaniesz dowód zakupu
3. Problemy z zwróceniem towaru
4. Oszczednosc w opakowaniu towaru (zazwyczaj koperta powietrzna) i towar
wyglada jak wyciagniety psu z gardla
5. Brak sprawnej obslugi klienta.
6. Brak polaczenia z Pay Pal.
7. Komentarze sprzedajacych z obrazliwymi opiniami dla... kupujacych.
Wszystko zalezy od sprzedajacych, jak w kazdej dzialalnosci. Na allegro jest troche wiekszy chaos z tego wzgledu ze sa tam wszyscy.Sklepy internetowe staraja sie o Klienta i one ksztaltuja rynek zakupów online, dlatego sa pewniejsze(nie maja nic wspólnego z pseudo sklepami internetowymi na allegro ,które naciagaja klienta na opinie w wiekszosci samemu stworzone,chwyt reklamowy)

http://www.oszukani.net

Znajomi
Lista znajomych jest pusta.
Akcja
Akcje dostępne są po zalogowaniu.
Oceń
Oceny dostępne są po zalogowaniu.
halutek Sąsiadujące profile MARINO


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:30.

 
Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.