Klub Senior Cafe

Klub Senior Cafe (http://www.klub.senior.pl/index.php)
-   Miłość, przyjaźń, związki, samotność (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/f-milosc-przyjazn-zwiazki-samotnosc-98.html)
-   -   małżeństwo w starości (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/milosc-przyjazn-zwiazki-samotnosc/t-malzenstwo-w-starosci-4191-print.html/)

titag 28-02-2009 19:54

małżeństwo w starości
 
Witajcie!
jestem studentką gerontopedagogiki, chciałabym zapytac forumowiczów co myślicie o zawieraniu małżeństw w wieku sędziwym??

martunia 28-02-2009 20:27

Nie wiem jak inni ale się za mąż nie wybieram.

bogda 28-02-2009 20:30

Ja też nie, ale jak kogoś dosięgła strzała amora i ma ochotę i zdrowie to czemu nie, podobno we dwoje rażniej, tylko dopasować się z wieloletnimi nawykami, to nie wiem.

tadeusz50 28-02-2009 20:30

Ja się chciałem zapytać. KTO TU JEST STARY?? Ja jakoś nie widzę.

martunia 28-02-2009 20:32

Bogusiu, wiesz tak sobie myślę, że co innego razem się starzeć i być ze sobą, a co innego teraz nagle znaleść się obok kogoś "nowego".

jakempa 28-02-2009 20:33

W pewnym wieku lepsze są wolne związki, po co sobie komplikować życie, lepsze jest życie w związku partnerskim, no i przyjemniej być narzeczoną., A wogóle w takich związku bardziej dba się o codzienną kulturę bycia ze sobą i to że ja chcę być z tą osobą, a nie muszę,

Pani Slowikowa 28-02-2009 20:33

Cytat:

Napisał titag
Witajcie!
jestem studentką gerontopedagogiki, chciałabym zapytac forumowiczów co myślicie o zawieraniu małżeństw w wieku sędziwym??



A co uwazasz za sedziwy wiek studentko??:)

martunia 28-02-2009 20:33

Tadziu.
Jak to kto?
Ee masz rację, nie jesteśmy starzy tylko bardziej doświadczeni.

krystynacz46 28-02-2009 20:34

Cytat:

Napisał titag
Witajcie!
jestem studentką gerontopedagogiki, chciałabym zapytac forumowiczów co myślicie o zawieraniu małżeństw w wieku sędziwym??

Pytam co to za kierunek i gdzie ta uczelnia ,bardzo mnie ciekawi.

titag 28-02-2009 21:06