Klub Senior Cafe

Klub Senior Cafe (http://www.klub.senior.pl/index.php)
-   Ogólny (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/f-ogolny-109.html)
-   -   Pracodawcy postulują: na emeryturę w wieku 67 lat - komentarze (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/ogolny/t-pracodawcy-postuluja-na-emeryture-w-wieku-67-lat-komentarze-10015-print.html/)

193.43.77.xxx 04-11-2011 12:57

Pracodawcy postulują: na emeryturę w wieku 67 lat - komentarze
 
Komentarz do artykułu: Pracodawcy postulują: na emeryturę w wieku 67 lat
--------------------
JAK TO CZYTAM ROBI MI SIĘ NIEDOBRZE, POWIEM T AK JESTEM Z ROCZNIKA 1960 I CO CHWILĘ BĘDZIECIE WIEK PODNOSIĆ DO 67 JESTEM KOBIETĄ PRACUJĘ OD 15 LAT OD ROKU 1975 W TEJ CHWILI MAM PRZEPRACOWANE 36 LAT I NIE ZAMIERZAM DŁUŻEJ PRACOWAĆ BO MAJĄC 67 LAT NIE WIDZĘ SIEBIE W PRACY BO JUŻ TERAZ WYSIADA MI KRĘGOSŁUP, OCZY SŁABO WIDZĘ NAWET W OKULARACH, NIE ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEJ PRACY, BO KTOŚ Z RZĄDZĄCYCH TAK CHCE TAKĄ MA OCHOTĘ . GDY BĘDĘ MIAŁA 67 LAT TO PRACY BĘDĘ MIEĆ JAK DOŻYJE TYCH LAT BO Z TEGO WYNIKA ŻE NIE A MOJE SKŁADKI PO 52 LATACH PRACY GDZIE PÓJDĄ DO LAMUSA. OJ KTOŚ TU CHYBA LICZYĆ NIE UMIE, CZY KTOŚ Z RZĄDZĄCYCH MA TYLE LAT PRZEPRACOWANYCH. A MŁODZI TO CO KAŻDEGO ROKU KOŃCZĄ SZKOŁY, A JAK NAS JEST MAŁO TO Z ZACHODU I WSCHODU PRZYJĄĆ LUDZI DO ROBOTY. POLECAM JEST TAKICH BARDZO DUŻO.

Dorota45 04-11-2011 13:32

Mnie też to przeraża. Jestem rocznik 1962 ze stażem pracy 30lat bez przerwy. Nie wyobrażam sobie pracować do 67 lat!

83.26.133.xxx 06-11-2011 20:31

Mam 40 lat pracy, i miałem jeszcze nie dawno prawo do wcześniejszej emerytury. Obecnie nie wiem na czym stoję, gdyż okradziono mnie z moich praw. Mimo że mam dopiero 55 lat, to za żadne skarby nie będę pracował do 65 lat, a co dopiero więcej!

Dorota45 07-11-2011 09:23