Klub Senior Cafe

Klub Senior Cafe (http://www.klub.senior.pl/index.php)
-   Seniorzy i praca (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/f-seniorzy-i-praca-103.html)
-   -   Nasze zawody (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/seniorzy-i-praca/t-nasze-zawody-145-print.html/)

wuere'le 19-07-2006 11:49

Nasze zawody
 
Witam wszystkich.
Wczoraj znalazłem adres tej strony w Komputer Świat. Jest świetna.
Jestem ciekaw jakie macie zawody.
Ja jestem nauczycielem w stanie zasłużonego spoczynku.
Pozdrawiam. :)

Mirosław 30-07-2006 13:30

ja w dalszym ciągu prowadzę własną działalność

zbych53 11-08-2006 21:08

Ja jestem też na zasłużonej emeryturze pracowałem w górnictwie i trochę parałem się handlem ,ale jakoś nie wyszło .pozdrawiam

Marylka 01-12-2006 12:55

zawód
 
Ja kieruję biblioteką publiczną.Mogłabym już odpocząć ale lubię swoją pracę i póki mogę będę pracować.:) :) :) :)

krise1 01-12-2006 16:55

Ja pracowałam w biurze projektów jako kreślarka, w tej chwili jestem na rencie.

kama 01-12-2006 20:41

Witam wszystkich! Jestem emerytowaną nauczycielką. W cafe jestem pierwszy raz.

Himalaya 01-12-2006 22:47

Witaj Kama :) serdecznie Cię witam na Forum
Ja całe życie zwodowe byłam księgową bardzo lubiłam swoja pracę dawała mi satysfakcje a szczególnie jak odnalazłam "1" grosz :) Pomimo że jestem na emeryturze dalej śledzę przepisy i pomagam koleżance prowadzić działalność

jolita 02-12-2006 02:03

U mnie - jak to bywa z zawodem bez zawodu...Troszkę maszynistka, troszkę "lewa ręka" gł.księgowego (obsada 2-osobowa!), rachuba płac, likwidatura, rozliczenie, a ostatnie 23 lata współrządzenie.Już na emeryturze - trochę księgowości w "skarbówce"-(koniec wieńczy dzieło!).
P.S. Kama - witaj - przyjemnego pobytu z nami!:D :) :D

Elżbieta 02-12-2006 06:40