Klub Senior Cafe

Klub Senior Cafe (http://www.klub.senior.pl/index.php)
-   Nauka, problemy i pomysły edukacyjne (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/f-nauka-problemy-i-pomysly-edukacyjne-120.html)
-   -   Potrzeby edukacyjne Seniorów (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/nauka-problemy-i-pomysly-edukacyjne/t-potrzeby-edukacyjne-seniorow-5870-print.html/)

karab 24-11-2009 22:07

Potrzeby edukacyjne Seniorów
 
Witam! Studiuję psychologię na UJ. Piszę pracę magisterską z zakresu potrzeb edukacyjnych Seniorów. Poszukuję osób z Krakowa, po 70. roku życia, które byłyby chętne wziąć udział w moim badaniu. Generalnie chciałabym wykazać, że Seniorzy nie są grupą bierną, która nie ma zainteresowań oraz że aktywność w wieku senioralnym sprzyja pozostawaniu w dobrej kondycji intelektualnej i opóźnia procesy starzenia się. Moje badanie składa się z kilku prostych testów i wywiadu. Gdyby ktoś z Państwa chciał wspomóc pracę naukową i umówić się ze mną na spotkanie, byłabym niezmiernie wdzięczna. Mój mail: k.byczewska@gmail.com. Serdecznie zapraszam wszystkich Seniorów! :)

karab 15-12-2009 19:09

Ponawiam swoją prośbę skierowaną do wszystkich Seniorów. Bardzo proszę o wsparcie!

Jadzia_G 15-12-2009 19:11

Cytat:

Napisał karab
Ponawiam swoją prośbę skierowaną do wszystkich Seniorów. Bardzo proszę o wsparcie!

Podaj to w formie ankiety, to może będą chętni !! Pozdrawiam

karab 15-12-2009 19:20