Klub Senior Cafe

Klub Senior Cafe (http://www.klub.senior.pl/index.php)
-   eSenior (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/f-esenior-122.html)
-   -   Pomogę każdemu (http://www.klub.senior.plhttp://www.klub.senior.pl/esenior/t-pomoge-kazdemu-2808-print.html/)

Kacper22 15-07-2008 13:28

Pomogę każdemu
 
Witam, mam 22 lata i jestem studentem informatyki. Proszę zadawać pytania w tym temacie, a na pewno pomogę każdej osobie.
Moja specjalizacja to zastosowania multimedialne systemu Windows, aczkolwiek myślę, że w innych sprawach związanych z informatyką również okażę się pomocny. :)

Iluzja 15-07-2008 15:08

Witam Kacper...
 
... w moim oprogramowaniu mam; PhotoFiltre, Adobe Fhotoshop, i inne do opracowywania obrazkow. Juz umiem wpisywac w ramki, tekst. Chcialam w ramke wlozyc inne zdjecie, poslugiwalam sie FhotoFiltrem. Mam to wszystko po francusku. Ale mozesz tlumaczyc po polsku, ja sobie jakos radze. Wytlumaczono mi po francusku, jak moge wkleic obrazek do ramki... ale udalo mi sie tylko wkleic zarys obrazka, nie chcial sie wyswietlic wewnatrz. Jezeli mozesz mi powiedziec co mam robic kolejno. A moze juz wiesz co zrobilam nie tak i w ktorym momencie? Bardzo prosze o pomoc, moze w koncu mi wyjdzie. Pozdrawiam...

Dzidka 15-07-2008 16:18

pytanie do naszego uczynnego Kacpra
 
Od pewnego czasu zanikł mi głos przy odtwarzaniu niektórych pps-ów. Chodzi o podkład muzyczny. Kiedyś słuchałam. Jak to można naprawić?
Pozdrawiam.

lorison 15-07-2008 18:06

To może i ja skorzystam.
Po zainstalowaniu IE7(windows XP) nie mogę uruchomić WMM.Powrót do IE6 przywraca działanie WMM.
Jest sposób by przy IE7 działał WMM?

Kacper22 15-07-2008 18:50

Po kolei:
1. Wklejanie zdjęcia w ramce:

1. Otwórz w paincie ramkę.
2. Otwórz również w odzielnym oknie painta obraz, który chcesz wkleić.
3. W oknie painta z obrazkiem wciśnij na klawiaturze te oto kombinacje klawiszy:
ctrl+a a następnie ctrl+c
4. przejdź do okna painta z ramką.
5. użyj kombinacji ctrl+v