Wyświetl Pojedyńczy Post
  #58938  
Nieprzeczytane 22-03-2019, 21:34
HALA53's Avatar
HALA53 HALA53 jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wielkopolska
Posty: 5 438
Domyślnie Dobry wieczór

Nareszcie gwarno zrobiło się w kawiarence.
Warto trochę pomarudzić i ponarzekać,
zaraz się koleżanki zmobilizowały
Basiu, należą Ci się podziękowania za wytrwałe dbanie o ciepełko w kawiarence.
Czesiu,biurokracja jest rozbuchana w każdej możliwej dziedzinie, niestety.
Joasiu, pomysł z rzecznikiem praw konsumenta bardzo dobry.
Ostatnio miałam problem z liniami lotniczymi.
Uszkodzona została moja walizka, najprawdopodobniej podczas załadunku.
Urwała się jedna nóżka.
Walizka nie nadawała się do użytku, bo nie można było jej postawić, przewracała się.
Na moją reklamację rzecznik linii lotniczych odpisał mi, że za powierzchowne uszkodzenia nie odpowiadają i że ich zdaniem walizka nie straciła na funkcjonalności
Wkurzyłam się ogromnie.
W kolejnym piśmie zagroziłam, że jeżeli nie zmienią swojego stanowiska, przekażę sprawę do rzecznika praw konsumenta.
W ciągu dwóch tygodni otrzymałam nową walizkę, identyczną jak ta, którą miałam
Warto się nie poddawać i walczyć o swoje.
Ewuniu, jak się udało spotkanie,
czy udało Ci się wesprzeć koleżankę?
__________________
HALINA
Odpowiedź z Cytowaniem