Wyświetl Pojedyńczy Post
  #17  
Nieprzeczytane 12-08-2011, 16:54
Stefan's Avatar
Stefan Stefan jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 3 749
Domyślnie

Cytat:
Bardzo prosimy o wpisywanie uwag i propozycji związanych z techniczną stroną KSC, problemami z poszczególnymi jego działami i pomysłów przydatnych Państwu narzędzi oraz usprawnień.

Początkujący błądzą, zadają wiele pytań tego typu:
"- Jak znaleźć wątek.
Znalazłam dział eSenior, ale nie mogę przejrzeć wszystkich wątków...
- Nie chcę zakładać nowego wątku, bo na pewno taki jest. Jak sobie poradzić?
- Jestem nowo zalogowany , pisałem do Administratora o pomoc jak tu się w tym Portalu"poruszać" ale nie mam odpowiedzi...".

Po co mają pisać do Adminki i nie otrzymywać odpowiedzi ?! .

To powinno być na stronie głównej, "czarno na białym", na poczesnym miejscu.
Tymczasem u nas nawet w dziale eSenior funkcja i nazwa "Przyklejony" nie jest właściwie wykorzystywana,
- jakieś dwa mało ważne wątki tam wiszą na stałe.

Mam dwie propozycje pod rozwagę:
1) Albo na górze Strony Głównej KSC umieścić coś pod tytułem np. "Strefa pomocy", a pod tym ze 3 - 4 wątki-linki instruktażowe.

Jak to jest np. na forum Mozilli:

2) Albo przenieść z FAQ/Pomoc wątki-linki, które tam są (może trzy ostatnie).
A są pt. Klub Senior Cafe - przewodnik dla początkujących (i nie tylko) .
I na stałe umieścić w dziale eSenior, jako "Przyklejony:"

Proponowałem coś takiego w: http://www.klub.senior.pl/esenior/t-...tml#post984614 .

3) Inny, ważny, obszerny (może i trudny technicznie) problem, to pozbieranie "do kupy" wątków pomocowych.
Pod jakimś wspólnym mianownikiem. I koniecznie z podziałem na:
- jak poruszać się na forum
- podstawy komputera.
Bo w tej chwili, w tym "urodzaju", trudno jest połapać się początkującemu.

Pozdrawiam.
S.
Odpowiedź z Cytowaniem