Nie mam żadnych technicznych problemów podczas korzystania z usług bankowych.
Obsługa konta przez Internet czy np. pobranie gotówki z bankomatu nie nastręcza żadnych trudności.
Jeśli czegoś nie wiem - pytam.
Nie podoba mi się natomiast zarządzenie - o ile się orientuję, działające we wszystkich bankach, sprawdzałam w kilku - którego mi nie pokazano na piśmie (po prostu rozwiązano umowę bez podania przyczyny), a które znosi "z automatu" prawo do debetu klientom, którzy skończyli 70 lat.
Dotyczy to każdego klienta, bez względu na wysokość jego dochodu. Byłam świadkiem rozmowy bankowca z panem, który oprócz emerytury otrzymuje tantiemy od wydawcy jego prac oraz ma jakieś dodatkowe dochody za wykłady. Także mu cofnięto prawo do debetu.
Banki nie chcą się znaleźć w sytuacji niewypłacalności właściciela konta z powodu śmierci.
Ale sposób rozwiązania tego problemu jest upokarzający.
|