Wyświetl Pojedyńczy Post
  #39  
Nieprzeczytane 09-07-2010, 21:23
Stefan's Avatar
Stefan Stefan jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 3 760
Domyślnie

Madziu.
Jeżeli wyświetla się tylko taki komunikat: "...,gdzie jest znak Moziili,ukazuje się ...brak odpowiedzi...,a następnie informacja o kończeniu pracy."
I jeżeli dotyczy Mozilli. To wtedy ma to związek z internetem.
A wtedy pan od dostawcy internetu (serwisant) ma obowiązek, i z nim rozmawiaj.
Lecz skoro ten pan, (czy ten sam?), który robił tak duży zakres (nowy Wind, dod. pamięć, format - ho ho!) coś sknocił, no to on ma obowiązek zrobić do końca i porządnie. Jakaś gwarancja i rękojmia obowiązuje!.
Ten pan (specjalista do tego) był "twarz w twarz" z kompem i nie dał rady? Wyegzekwuj do końca usługę, za którą przecież zapłaciłaś.
Powodzenia Ci życzę i pozdrawiam.
S.
Odpowiedź z Cytowaniem