Wyświetl Pojedyńczy Post
  #3982  
Nieprzeczytane 08-07-2014, 20:35
olek466 _ Bożena olek466 _ Bożena jest offline
Czasem zajrzy
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: krakow
Posty: 100
Domyślnie

drogie Panie i Panowie , kontakt telefoniczny jest ostatecznością . Pani czy Pan z drugiej strony kabla nie przydziela skierowań, to jest urzędnik który ma obowiązek przyjąć telefon i po najniższej linii oporu załatwić stronę bardziej czy mniej pozytywnie.
Zasada podstawowa należy być osobiście , porozmawiać z osobą w okienku , czy za biurkiem przedstawić swoje problemy i oczekiwania poczekać na reakcje czy jest chęć pomocy bo ta osoba również nie przydziela skierowań ona może coś poradzić. Najlepiej złożyć pisemną prośbę o zmianie terminu skierowania. Najlepiej takie pisma składać z chwilą weryfikacji, wiadome jest już wtenczas na jaki teren zostaliśmy zakwalifikowani do wyjazdu osiemnaście miesięcy wcześniej i można wtenczas napisać jaki okres nam nie odpowiada ze względów zdrowotnych ,czy rodzinnych ale to już trzeba uzasadnić.
Pismo jest inaczej traktowane i urząd a takim jest NFZ zobligowany jest na nie odpowiedzieć do 30 dni.
Nie denerwujcie się Państwo żyjemy w kraju biurokratycznym i bez papierka niestety niewiele się załatwi.
pozdrowienia Bożena
Odpowiedź z Cytowaniem