Wyświetl Pojedyńczy Post
  #3  
Nieprzeczytane 24-08-2008, 14:48
POLA POLA jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Miasto: Wielkopolska
Posty: 24 582
Domyślnie Witaj

Ponieważ męska strona naszego forum zajęta jest zapewne konsumpcją a ta druga, żeńska serwuje potrawy na stół - stąd pustka w Twoim wątku, a nie dlatego, że jesteś nowy.

Syrenkę mieliśmy, a jakże, najpierw 103, potem 105L z dźwignią biegów w "podłodze"
To pierwsze cudo było nie do zdarcia, całkiem nieźle poczynało sobie w Szwajcarii pokonując te górki bez większej czkawki czy zadyszki, co wzbudzało ogólny podziw tubylców jak i zainteresowanie szczytem możliwości motoryzacyjnych kraju z innej strefy. Drugi model był też niezły, ale szczególnym sentymentem darzyliśmy ten pierwszy nabytek. Zarówno po jednym jak i po drugim nie ma już pewno śladu, zostały jednak zdjęcia i wspomnienia z rodzinnych wypraw.
A znasz wersję sportową naszej królowej szos? Podobno wschodni brat położył na tym łapę i dlatego ten model nie doczekał się seryjnej produkcji, choć jak na tamte czasy - sylwetkę miał całkiem przyzwoitą (rozwiązań technicznych nie pamiętam, ale podejrzewam, że ten temat masz opanowany do perfekcji )
Jak już stworzysz nowe cudo ze starych egzemplarzy, pochwal się swoim dziełem.
Powodzenia
Odpowiedź z Cytowaniem