Wyświetl Pojedyńczy Post
  #3986  
Nieprzeczytane 08-07-2014, 21:15
hala51 hala51 jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: łódzki,Polska
Posty: 577
Domyślnie

Cytat:
Napisał olek466 _ Bożena
drogie Panie i Panowie , kontakt telefoniczny jest ostatecznością . Pani czy Pan z drugiej strony kabla nie przydziela skierowań, to jest urzędnik który ma obowiązek przyjąć telefon i po najniższej linii oporu załatwić stronę bardziej czy mniej pozytywnie.
Zasada podstawowa należy być osobiście , porozmawiać z osobą w okienku , czy za biurkiem przedstawić swoje problemy i oczekiwania poczekać na reakcje czy jest chęć pomocy bo ta osoba również nie przydziela skierowań ona może coś poradzić.
Witam Bożenko. Ja byłam osobiście i miałam możliwość kontaktu tylko z panią w dziale obsługi klienta (reszta pokoi urzędowych za drzwiami zaszyfrowanymi i zwykły śmiertelnik tam nie wejdzie...zdany jest na kontakt z panią z działu obsługi. Trza było wziąć se bilecik z maszyny "losującej" i czekać w kolejce na wywołanie swojego numeru i do danego stanowiska). I...pani z obsługi powiedziała, że mogę rozmawiać z działem lecznictwa uzdrowiskowego tylko telefonicznie. Napisała mi nr telefonów, które i tak znamy z pisma kwalifikacyjnego. Być może u Ciebie jest inaczej. Pozdrawiam
Odpowiedź z Cytowaniem