Wyświetl Pojedyńczy Post
  #2  
Nieprzeczytane 11-08-2015, 13:24
miloszczek miloszczek jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Warszawa,Mazowsze,Polska
Posty: 134
Domyślnie

Cytat:
Napisał profesorek
W związku z planowanym wprowadzeniem w firmie nowych kryteriów bezpieczeństwa, wymagane stanie się użytkowanie podpisu elektronicznego oraz certyfikatu kwalifikowanego do odczytywania wiadomości. Co wybrać i jakie kryteria musi on spełniać?


Wszystkie normy spełnia obecnie eurocert: https://eurocert.pl/ - w firmie musieliśmy jakiś czas temu wprowadzić taki podpis i zdecydowaliśmy się właśnie na ten. Były wątpliwości czy będzie to łatwo opanować ale okazało sie,że nie ma z tym żadnego problemu. Korzystanie z podpisu jest wygodne, wiele spraw można załatwić przed komputerem. Podpis taki jest tak samo ważny jak tradycyjny.
Odpowiedź z Cytowaniem