Cytat:
Napisał Angellina
Problem jest taki: szef kazał mi urządzić biuro w nowej siedzibie, a ja nie bardzo się na tym znam i wiem od czego zacząć także jeśli macie jakieś sugestie to będę wdzięczna. Chodzi o jakieś przykłady i sposoby wyposażenia wnętrza biura w meble biurowe. Głównie będą to zwykłe meble pracownicze, np. biurka narożne. Tyle, że bardzo zależy mi również na jakiś koncepcjach na meble gabinetowe do pokoju prezesa i kilku członków managementu. Może macie jakieś zdjęcia i przykłady takich mebli i aranżacji biurowych?
|
Jak piszesz nie znasz się na tym. Czy szefa nie stać na kogoś -specjalistę- aranżacji wnętrz.
Pewnie wyposażenie nowego biura będzie i tak kosztować to zdecydowanie lepiej dołożyć kilkaset złotych i mieć biuro poukładane tak jak powinno być. Doradzanie przez internet nie znając branży biura, wielkości pomieszczeń jest jak strzelanie do celu z zawiązanymi oczami.