menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > eSenior
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

eSenior Komputer, internet, telekomunikacja - tu prosimy o pomoc i pomagamy rozwiązać problemy związane z obsługą komputera i korzystaniem z internetu. Dyskusje na temat korzystania z internetu, dzielenie się nowymi odkryciami. Zapraszamy też do zadawania ogólnych pytań i udzielania odpowiedzi w serwisie www.senior.pl/porady/Komputery-Internet przy czym pytania związane z forum i KSC prosimy zadawać na forum :)

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 13-01-2015, 00:21
radekstudent radekstudent jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jan 2015
Posty: 2
Domyślnie Aplikacja internetowa dla seniora


Szanowni państwo,
jestem studentem 3 roku jednego z kierunków informatycznych. W ramach mojej pracy licencjackiej wybrałem sobie temat "Aplikacja internetowa 50+". Chciałem zwrócić się do państwa z prośbą o pomoc w doprecyzowaniu mojego projektu.

Czego brakuje państwu w sieci? Czy istnieją aplikacje/strony dobre, ale potrzebujące pewnych ulepszeń? A może sami państwo mają jakąś ideę, którą chcieliby wdrożyć, ale nie mają państwo zdolności programistycznych?

Jestem otwarty na państwa opinie/sugestie/pomysły jak również chętnie nawiążę współpracę. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 30-01-2015, 10:09
Jesion's Avatar
Jesion Jesion jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 6 540
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekstudent
Szanowni państwo,
jestem studentem 3 roku jednego z kierunków informatycznych. W ramach mojej pracy licencjackiej wybrałem sobie temat "Aplikacja internetowa 50+". Chciałem zwrócić się do państwa z prośbą o pomoc w doprecyzowaniu mojego projektu.