menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > eSenior
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

eSenior Komputer, internet, telekomunikacja - tu prosimy o pomoc i pomagamy rozwiązać problemy związane z obsługą komputera i korzystaniem z internetu. Dyskusje na temat korzystania z internetu, dzielenie się nowymi odkryciami. Zapraszamy też do zadawania ogólnych pytań i udzielania odpowiedzi w serwisie www.senior.pl/porady/Komputery-Internet przy czym pytania związane z forum i KSC prosimy zadawać na forum :)

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 01-10-2007, 11:30
TobiaszMalinski's Avatar
TobiaszMalinski TobiaszMalinski jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Racibórz
Posty: 11
Domyślnie E-book Internet dla seniora


Witam wszystkich. Nazywam się Tobiasz, jestem studentem informatyki. Od dwóch tygodni chodzi mi po głowie myśl napisania książki o obsłudze internetu przeznaczonej dla seniorów. Na polskim rynku brak jest rzetelnych publikacji o tej tematyce właśnie dla osób 50+. Z materiałów zamieszczonych w sieci wynika że tylko 7% seniorów korzysta w Polsce z internetu! To bardzo mało w porównaniu z innymi krajami, np.: z Holandią. Na własne oczy widziałem tam dwa lata temu książki traktujące o komputerach i internecie dla seniorów. I tak jestem zaskoczony ilością osób 50+ która jest zainteresowana internetem oraz technologiami, ale przyznacie chyba Państwo, że rozwój technologii w tym świata wirtualnego jeśli chodzi o seniorów dopiero zaczyna w Polsce kiełkować.

Klub cafe jest największym w Polsce miejscem w sieci skupiającym seniorów, dlatego do Państwa kieruję następujące pytania:

Czego oczekiwaliby Państwo od zawartości merytorycznej takiej publikacji?

Co zdaniem Państwa powinno na 110% znaleźć się w takiej książce?

Wszelkie sugestie i komentarze są naprawdę mile widziane