menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Styl życia > Dom, wnętrza, ogród
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 14-04-2008, 11:11
DamianF DamianF jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1
Domyślnie Budowa domu drewnianego


Znalazłem kilka firm w internecie, które budują domy drewniane (domy z bali). Jedną z nich jest Dom z Bieszczadhttp://www.domzbieszczad.pl, którą polecają mi znajomi. Zapoznałem się z ich technologią wykonania jednak nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie i chciałbym się dowiedzieć czy ta technologia jest dobra? Bo spotkałem też firmy budujące domy z całych płazów drewnianych. Koszt jednak takiego domu jest większy. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat? na tym forum znalazlem gdzieś post odnośnie rozszczelnień między balami i polecali właśnie tam firmę w/w, która w belkach konstrukcyjnych robi piórowpust rzekomo odbowiązkowy w przypadku połączeń. Czytałem też o osiadaniu domów drewnianych. Dom z Bieszczad drewno suszy dlatego ten problem podobno jest zminimalizowany. Jednak niestety jestem laikiem w tej dziedzinie a wiadomo hasła reklamowe mogą być tylko hasłami. Natomiast rzeczywistość lubi wyglądać inaczej. Moi znajomi są bardzo zadowoleni z wybudowanego domu przez ta firmę jednak dom wybudowali 3 lata temu. Jest ładny jednak czy dom drewniany jest naprawde taki wytrzymały i czy te wszystkie impregnaty zapewnią trwałość drewna? Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 07-06-2008, 23:36
Pani Slowikowa Pani Slowikowa jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: May 2007
Posty: 7 080
Domyślnie Uwielbiam drewniane domy

Kiedys w Polsce bylo ich duzo... Niestety juz nie..
Zobaczcie tu:

http://www.polskadrewniana.pl/index.php
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 08-06-2008, 01:01
Anielka's Avatar
Anielka Anielka jest offline
Stały bywalec