menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > eSenior
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

eSenior Komputer, internet, telekomunikacja - tu prosimy o pomoc i pomagamy rozwiązać problemy związane z obsługą komputera i korzystaniem z internetu. Dyskusje na temat korzystania z internetu, dzielenie się nowymi odkryciami. Zapraszamy też do zadawania ogólnych pytań i udzielania odpowiedzi w serwisie www.senior.pl/porady/Komputery-Internet przy czym pytania związane z forum i KSC prosimy zadawać na forum :)

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 16-03-2009, 17:40
zorba zorba jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1
Pytanie problem


Witajcie
Nic nie umiem , jestem bardzo początkującą emerytką i mam pytanie. Mam laptopa z Windows XP korzystają z niego 3 osoby. Czy jest możliwość takiego ustawienia, aby laptop sam się wyłączał o określonej godzinie , nieważne kto z niego akurat korzysta?
Serdecznie pozdrawiam
IT
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 16-03-2009, 20:25
emka46's Avatar
emka46 emka46 jest offline
Stały bywalec
Moderator
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Miasto: Trójmiasto
Posty: 3 030
Domyślnie

Wg można,poczekaj troche,na pewno ktos ci odpowie jak to zrobić.
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 16-03-2009, 20:28
wuere'le's Avatar
wuere'le wuere'le jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Wielkopolska
Posty: 2 995
Domyślnie

Jest coś takiego jak harmonogram zadań i tam można, o ile pamiętam dać komputerowi takie zadanie, ale nie wiem w tej chwili, gdzie to znaleźć, nie pamiętam, nigdy tego nie używałem.
__________________
"...trzeba z żywymi naprzód iść..."

https://widzewieckomentuje.blogspot.com/
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Nieprzeczytane 16-03-2009, 20:52
tadeusz50's Avatar
tadeusz50 tadeusz50 jest offline
odszedł....
 
Zarejestrowany: Feb 2008