menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > REGIONALNE > dolnośląskie > Wrocław
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 06-09-2009, 13:53
Justynusia's Avatar
Justynusia Justynusia jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 5
Domyślnie Pomoc dla osób starszych WROCŁAW


Jestem studentką psychologii – pogodną, życzliwą, pracowitą i uczciwą. Chętnie pomogę starszym osobom w wykonywaniu różnych czynności, np. sprzątanie, mycie okien, gotowanie, robienie zakupów, zorganizowanie wizyty u lekarza, opłacenie rachunków itp. Oprócz solidnego wypełnienia obowiązków zapewniam moje miłe towarzystwo. Najważniejsze jest dla mnie zapewnienie moim podopiecznym możliwości kontaktu z drugim człowiekiem, który cierpliwie wysłucha, zrozumie, wspólnie spędzi czas i wniesie wiele radości do Państwa codziennego życia. Wierzę, że dzięki naszym kontaktom ja również sporo się nauczę. Dla mnie - młodego człowieka - spotkanie z Państwem może być szansą na zdobycie cennego życiowego doświadczenia. Proponuję spacery, pomoc w rozwijaniu zainteresowań, ćwiczenia ruchowe i wiele innych aktywności, w których postaram się wykorzystać moją wiedzę ze studiów i dotychczasowej praktyki w pracy z osobami starszymi. Za proponowane przeze mnie usługi chciałabym pobierać opłatę – kwota do uzgodnienia. Pomoc może być jednorazowa, ale możemy też nawiązać trwałą współpracę (wizyty w zależności od potrzeb). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Umówimy się na spotkanie i porozmawiamy o tym, jak mogę Państwu pomóc.

Praca tylko w okolicach Ronda Powstańców Śląskich (w obrębie ulic Powstańców Śląskich, Kamienna, Wielka, Ślężna)!!!

Mój numer telefonu: 0 608 431 884 Justyna
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 01-03-2010, 11:03
Pasja Pasja jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: wrocław
Posty: 5