menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Praca > Seniorzy i praca
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Seniorzy i praca Dyskusje na temat sytuacji seniorów na rynku pracy, bezrobocia, możliwości zarabiania na emeryturze, poszukiwania pracy.

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 19-07-2007, 19:03
Ewita's Avatar
Ewita Ewita jest offline
odeszła...
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Miasto: Łódź
Posty: 8 434
Domyślnie Szukam pracy...


To jest wątek, w którym każde z nas może określić, jakiej pracy szuka, czego potrzebuje. Jeśli któryś z klubowiczów znajdzie oferty, odpowiadające zapotrzebowaniu - może je skierować to konkretnej osoby

Zaczynam:
jestem z wykształcenia filologiem, ale nieobca mi jest problematyka redakcji i korekty tekstów, pisania reklam, prowadzenia biura i podobnych...
Poszukuję pracy przez internet, co związane jest z moją niepełnosprawnością (narząd ruchu) i kłopotami z pokonywaniem barier architektonicznych. Interesuje mnie zatrudnienie na etat, czas określony lub w ramach umowy o dzieło, czy pracy zleconej. Ewita
__________________
Myślę, więc jestem... (Kartezjusz)
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 09-04-2008, 14:21
Elżbietka55's Avatar
Elżbietka55 Elżbietka55 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 26
Domyślnie

Ja jestem chemikiem, przepracowałam 35 lat jako laborantka.Szukam pracy od lutego,codziennie sprawdzam ogłoszenia i nic.Chcę się przekształcić, skończyłam kurs księgowości komputerowej, wysyłam odpowiedzi na oferty i tez nic, ponieważ brak doświadczenia bardzo zaniża moje szanse na otrzymanie pracy. Pozdrawiam Ela
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 10-04-2008, 11:10
Elżbietka55's Avatar
Elżbietka55 Elżbietka55 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 26
Domyślnie