menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > eSenior
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

eSenior Komputer, internet, telekomunikacja - tu prosimy o pomoc i pomagamy rozwiązać problemy związane z obsługą komputera i korzystaniem z internetu. Dyskusje na temat korzystania z internetu, dzielenie się nowymi odkryciami. Zapraszamy też do zadawania ogólnych pytań i udzielania odpowiedzi w serwisie www.senior.pl/porady/Komputery-Internet przy czym pytania związane z forum i KSC prosimy zadawać na forum :)

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 17-10-2008, 16:59
szerszen szerszen jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Posty: 1
Smutny prosze o pomoc!!!!!!


mam problem, nie jestem informatykiem i nie znam sie za bardzo na komputerach, mam swoj zespol muzyczny i sluzy mi komputer przedewszystkim do nagrywania muzyki, ale mam pewien problem z ktorym nie moge sie uporac juz naprawde dlugo, przy nagrywaniu wokali powstaje pewien pisk, nie mam popjecia dlaczego, nie jest to wina karty dzwiekowej bo sprawdzalem juz kilka kart, osprzet mam calkiem dobry, u znajomego na takim samym sprzecie wszystko jest ok, a u mnie cos nie tak czy to wina plyty glownej czy jak,PROSZE o pomoc bede bardzo wdzieczny
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 25-10-2008, 00:54
jakempa's Avatar
jakempa jakempa jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 10 302
Smutny prośbo o pomoc

Dostałam mailem zdjęcia, są duże w formacie tak że nawet nie mogę dobrze ich oglądnąć, jestem w tym analfabetka, nie wiem jak je zmniejszyć, żeby przeniesć do nowego folderu.może ktoś mi wytłumaczy?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 25-10-2008, 00:57
Tesara's Avatar
Tesara Tesara jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Dolny Śląsk
Posty: 2 868
Domyślnie