|
Ogólny Komentarze do artykułów z działu www.zycie.senior.pl. |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek |
|
Ogólny Komentarze do artykułów z działu www.zycie.senior.pl. |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek |
#1
|
||||
|
||||
Korki. Wrocław najwolniejszym polskim miastem - komentarze
Komentarz do artykułu: Korki. Wrocław najwolniejszym polskim miastem
-------------------- Wrocław w rankingu jest najwolniejszym miastem w Polsce tak usłyszałem w radiu . Ktoś za to odpowiada ale żadnemu włos z głowy nie spadł i mają się dobrze czego dowodem sa następne dyskusyjne pomysły ,wizje ograniczeń i restrykcji dla kierowców we Wrocławiu .Najwolniejszym miastem gdyż jest grupa urzędników ,inżynierów ,decydentów z magistratu , stronnicza ekipa bezpieczeństwa i lobby rowerowego - mających wizje, obsesje ,fobie na punkcie zmotoryzowanych .Dlatego celowo spowalniają i utrudniają ruch w mieście a owocem takich działań jest tworzenie się korków drogowych celowo zniechęcających kierowców do jazdy . Sprzyja im prezydent miasta który problemu nie widzi bo nie chce widzieć bo być może obawia się antylobby motoryzacyjnego tzw.grupy spowalniaczy .Nie widzą celowego spowalniania ruchu dziennikarze bo temat nie jest modny a kto chciałby szukać kontrargumentów i słuchać zdrowego rozsądku gdy lobby straszy ekologią i bezpieczeństwem. Co ciekawe nawet jak nie ma korków to czas jazdy w cale się nie skrócił a w niektórych miejscach wydłużył się bardziej niż dawniej. Są dalsze pomysły ze strony magistratu aby uspokoić ruch w mieście jeszcze bardziej ,tworzyć częściej sygnalizatory świetlne blokująco - spowalniające ,wyłączanie ulic z ruchu ,zawężanie pasów jezdni ,z dwóch pasów ruch jednokierunkowy ,zwalniacze na jezdni ,inne utrudnienia i zakazy ,co 200 metrów uliczne sygnalizatory świetlne ,ograniczenia prędkości ,specjalna infrastruktura gdzie samochód jest intruzem .Nie przekonują ich czynniki ekonomiczne i ekologiczne ,że samochód poruszający się z niższą prędkością i przy braku płynności jazdy np. przez ustawione co 300 metrów i zapalające się światła czerwone spala więcej paliwa i emituje do atmosfery więcej spalin . Tak mnie uczyli ,że jazda samochodem na niższym biegu i ciągłe zatrzymywanie się i ruszanie przez tzw. brak zielonej fali -to więcej paliwa i więcej dymu .Odnoszę takie wrażenie ,że niektórzy odpowiadajacy za ruch w mieście najchętniej odstrzeliliby zmotoryzowanych i w ten czas zmniejszyłaby się liczba kierujacych pojazdami i zmusiliby ich do jazdy rowerami a w całym mieście ograniczenia prędkości do 30 km. Gdyby iść takim tokiem rozumowania za wszelką cenę to trzeba byłoby zabronić ludziom chodzić po górach bo ktoś może spaść lub pływać w jeziorze bo można utopić się . Myślę ,że zmotoryzowani przejrzą na oczy a jest ich dużo i dojdą kto za tym stoi i dadzą wotum nieufności dla władz miasta i dycydentów .Jak wiadomo decydenci spowalniacze ruchu problem postrzegają tylko w jedną stronę a zmotoryzowanym korzystanie z ulic miasta uprzykrzyć a mniej odpornym puszczają nerwy . |
#2
|
||||
|
||||
Wrocław w rankingu jest najwolniejszym miastem w Polsce tak usłyszałem w radiu . Ktoś za to odpowiada ale żadnemu włos z głowy nie spadł i mają się dobrze czego dowodem sa następne dyskusyjne pomysły ,wizje ograniczeń i restrykcji dla kierowców we Wrocławiu .Najwolniejszym miastem gdyż jest grupa urzędników ,inżynierów ,decydentów z magistratu , stronnicza ekipa bezpieczeństwa i lobby rowerowego - mających wizje, obsesje ,fobie na punkcie zmotoryzowanych .Dlatego celowo spowalniają i utrudniają ruch w mieście a owocem takich działań jest tworzenie się korków drogowych celowo zniechęcających kierowców do jazdy . Sprzyja im prezydent miasta który problemu nie widzi bo nie chce widzieć bo być może obawia się antylobby motoryzacyjnego tzw.grupy spowalniaczy .Nie widzą celowego spowalniania ruchu dziennikarze bo temat nie jest modny a kto chciałby szukać kontrargumentów i słuchać zdrowego rozsądku gdy lobby straszy ekologią i bezpieczeństwem. Co ciekawe nawet jak nie ma korków to czas jazdy w cale się nie skrócił a w niektórych miejscach wydłużył się bardziej niż dawniej. Są dalsze pomysły ze strony magistratu aby uspokoić ruch w mieście jeszcze bardziej ,tworzyć częściej sygnalizatory świetlne blokująco - spowalniające ,wyłączanie ulic z ruchu ,zawężanie pasów jezdni ,z dwóch pasów ruch jednokierunkowy ,zwalniacze na jezdni ,inne utrudnienia i zakazy ,co 200 metrów uliczne sygnalizatory świetlne ,ograniczenia prędkości ,specjalna infrastruktura gdzie samochód jest intruzem .Nie przekonują ich czynniki ekonomiczne i ekologiczne ,że samochód poruszający się z niższą prędkością i przy braku płynności jazdy np. przez ustawione co 300 metrów i zapalające się światła czerwone spala więcej paliwa i emituje do atmosfery więcej spalin . Tak mnie uczyli ,że jazda samochodem na niższym biegu i ciągłe zatrzymywanie się i ruszanie przez tzw. brak zielonej fali -to więcej paliwa i więcej dymu .Odnoszę takie wrażenie ,że niektórzy odpowiadajacy za ruch w mieście najchętniej odstrzeliliby zmotoryzowanych i w ten czas zmniejszyłaby się liczba kierujacych pojazdami i zmusiliby ich do jazdy rowerami a w całym mieście ograniczenia prędkości do 30 km. Gdyby iść takim tokiem rozumowania za wszelką cenę to trzeba byłoby zabronić ludziom chodzić po górach bo ktoś może spaść lub pływać w jeziorze bo można utopić się . Myślę ,że zmotoryzowani przejrzą na oczy a jest ich dużo i dojdą kto za tym stoi i dadzą wotum nieufności dla władz miasta i dycydentów .Jak wiadomo decydenci spowalniacze ruchu problem postrzegają tylko w jedną stronę a zmotoryzowanym korzystanie z ulic miasta uprzykrzyć a mniej odpornym puszczają nerwy .
|
#3
|
|||
|
|||
Hahahahahaha A gdzie temat?Jaki temat?
|
#4
|
|||
|
|||
Stasienko zostawil autograf
Wiadomość została usunięta przez: Stasienko Powód: Brak związku z tematem wątku. Watku?A gdzie on?Ten watek!!! |
#5
|
||||
|
||||
Sabino, pozwól iż wyjaśnię.
To moja wina, bo odpowiadam za zatwierdzenie WSZYSTKICH postów od niezalogowanych userów. Jeśli nie mam czasu tego zrobić w miarę szybko, po prostu nie widzisz tematu. Skasuj sama swoje posty, bo chyba już nieaktualne? |
#6
|
|||
|
|||
No widzisz jak ci pomogłam,ale kłamstwo,bo o 13.46 tego nie bylo.
|
#7
|
|||
|
|||
Przepraszam.
|
#8
|
||||
|
||||
Będzie jeszcze gorzej dla zmotoryzowanych jeżeli chodzi o spowolnienia i utrudnienia we Wrocławiu bo . rządzi miastem lobby rowerowe i ich sympatycy urzędnicy którzy mają fobie na punkcie zmotoryzowanych . Niektórzy pomysłodawcy spowolnień i utrudnień dla kierowców działają aktywnie w tym kierunku szantażując bezpieczeństwem, ekologią ale dyskryminując kierowców .Nie mam nic przeciwko temu aby rządzili gdyby niektóre decyzje nie były dyskusyjne ,nieobiektywne ,dyskryminujące ,stronnicze , celowe ,bez wyobraźni ,tendencyjne i oczywiście na niekorzyść kierowców itd. Urzędnicy i oficer rowerowy dadzą się we znaki kierowcom aby zniechęcić ich do jazdy i zmusić do jazdy rowerem .Dlatego będą wprowadzać kolejne restrykcje ,zakazy , tworzenie węższych jezdni ,kreując zabieranie pasów jezdni samochodom ,utrudnienia parkingowe , wprowadzając dyskusyjne przepisy , zakazy . Korki drogowe są nadal duże i uciążliwe ale udział w tym ma nie ilość samochodów jak dawniej a osoby które mają wpływ na decyzje dotyczące dróg i infrastruktury czy inżynierii i na regulację ruchu w mieście oraz na ustawienia świateł . Złe decyzje urzędnicze burzące samopoczucie kierowców z gorszej jazdy po mieście i powszechne narzekania - są coraz bardziej zauważalne i więcej wątpliwości .Efektem tego jest to ,że Wrocław w rankingu najwolniejszych miast w kraju zajął 3 miejsce jak sądzę z powodu korków tworzonych przez decyzje urzędnicze . Jak też wytłumaczyć fakt ,że dużo rowerzystów przybywa w mieście a ilość rejestrowanych aut również dużo przybyło -gdyż ostatnio o 1/3 zwiększyła się ilość zarejestrowanych pojazdów w mieście .Wniosek logiczny nasuwa sie jeden , skoro przybyło tak dużo samochodów i rowerzystów - to rowerem jeżdżą ci co głównie jeździli komunikacją lub chodzili pieszo i przede wszystkim jest to młodzież które z reguły nie jeździła samochodami .Po prostu jeżdżą głównie rowerami ci co nie jeździli samochodami. Dlatego urzędnicy tak będą kierować ruchem i budować utrudnienia w ruchu aby zmusić kierowców do pedałowania pod hasłem bezpieczeństwo za wszelką cenę.ale i bez głowy . Dlatego lobby rowerowe i ich sympatycy przykręcają śrubę w mieście aby kierowcom umilić jazdę po mieście tworząc np. utrudnienia ,restrykcje ,budując zwężenia na jezdni ,zamykanie i zabieranie pasów , tzw. sygnalizację świetlną opóźniającą i stopującą ruch oraz co raz częstszy brak w mieście ułatwiającej ruch tzw. zielonej fali w dobrym ustawieniu świateł na danym odcinku . Co 100 ,300 metrów będą czerwone światła sygnalizacyjne spowalniające ruch i absurdalne ograniczenia prędkości co nie jest bez znaczenia w zużyciu paliwa i większej ilości emisji spalin do atmosfery .Uczyli mnie na kursie ,że jadąc na najniższym biegu np. prędkością 20 czy 30 km i co chwilę zatrzymując się i ruszając jak to ma miejsce w mieście przez celowo ustawione światła aby nie było płynności jazdy i jazdy ekonomicznej i ekologicznej . Reasumując - jest to częściej jazda nieekonomiczna i nieekologiczna a tak to wygląda w mieście ,że tak jest jak jest co piszę i ktoś nad tym czuwa aby tak było tzn. nieekonomiczne i nieekologicznie .Przecież wiemy ,że samochód przymuszany do jazdy żółwim tempem spala więcej paliwa i emituje więcej spalin w atmosferę a korki w mieście tworzone są sztucznie i celowo " ku zadowoleniu kierowców " .W czasach kiedy dużo mówi się o szybkiej i złej zmianie klimatu działania propagujące rower są zrozumiałe ale nie rozumiem działania decydentów w kierunku zwiększania emisji spalin po przez spowalnianie ruchu i działań "umilających "życie kierowcom jak zresztą pisałem wyżej i czekamy na nowe pomysły urzędników ? Uważam ,że czas najwyższy stworzyć lobby zmotoryzowanych w mieście przeciwdziałające głupocie urzędników .
|