menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > Różności > Różności - wątki archiwalne
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Różności - wątki archiwalne Różności - wątki archiwalne (ostatni post starszy niż 60 dni oraz poprzednie części aktualnie aktywnych wątków)

 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 21-03-2007, 13:34
Nika's Avatar
Nika Nika jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Miasto: Małopolska,Kraków
Posty: 36 760
Domyślnie nasze sukcesy


Gdyby ktoś zapytał -co uważa pani za największy sukces swego życia /albo kilka pomniejszych/ to co byście, miłe senioritki odpowiedziały? ja najbardziej dumna jestem z tego, że byłam nauczycielką z powołania i wiele ciekawych rzeczy na tej płaszczyźnie dokonałam, a mój drugi sukces to wspaniała córka-pracowita, wrażliwa na potrzeby innych ludzi, uczciwa, zaradna i kochająca. Do małych sukcesów zaliczam fantazje kulinarne, czyli ciekawe danka a także przełamanie oporu wobec techniki-od roku mam komórkę i Internet,którymi jako tako sie posługuję.
  #2  
Nieprzeczytane 21-03-2007, 14:59
iwo1111's Avatar
iwo1111 iwo1111 jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Posty: 2 223
Domyślnie

Moim największym sukcesem życiowym jest dwójka wspaniałych dzieci. Jako, że ich ojciec nigdy nie zajmował się ich wychowaniem,sobie przypisuję wszystkie "zasługi" z tym związane.
Dzieci są już dorosłe, ale mam z nimi świetne relacje. Wiem, że zawsze mogę na nich liczyć, tak samo jak oni na mnie.Są ludźmi prawymi, odpowiedzialnymi, kulturalnymi, otwartymi na świat, wrażliwymi na krzywdę.... Mogłabym tak wymieniać jeszcze długo
Inne "sukcesy" nie mają dla mnie większego znaczenia, bo nie zrobiłam żadnej kariery zawodowej.
__________________
  #3  
Nieprzeczytane 21-03-2007, 16:09
bogda's Avatar
bogda bogda jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Miasto: Częstochowa
Posty: 61 930
Domyślnie