menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Zdrowie > Choroby, badania, terapie
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 09-01-2010, 15:32
studentka dietetyki studentka dietetyki jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Posty: 2
Domyślnie żywienie w cukrzycy typu 2


Witam serdecznie!
Jestem studentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (dawniej Akademia Medyczna).
Jak wiadomo 'plaga' cukrzycy jest co raz większa, a dostęp do specjalistów nie zawsze łatwy. Obserwując nawet najbliższe otoczenie zauważyłam, że problem jest niestety duży dlatego postanowiłam zająć się tym tematem w swojej pracy magisterskiej.
Dlatego zwracam się z ogromną prośbą do osób z cukrzycą typu 2 o wypełnienie ankiety na temat wiedzy żywieniowej i dostępu do niej. Ankieta jest oczywiście anonimowa, wyniki są mi potrzebne do celów naukowych ale liczę na to, że choć troche przyczynią się do poprawy poziomu leczenia tej choroby w Polsce. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam, a to link do ankiety:
http://www.ankietka.pl/ankieta/33051...cy-typu-2.html
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 09-01-2010, 18:59
eledand's Avatar
eledand eledand jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: opolszczyzna
Posty: 22 932
Domyślnie Witaj.

Jakos dziwne że przyszła Pani Magister-Doktor-Lekarz szuka osób chorych na Cukrzyce na Seniorku.Przecież dane o chorobie każdego Pacjenta sa ściśle rejestrowane w Kartotekach Lekarzy Diabetologów.
Laboratorium "Abbott Diabetes Care" doskonale informuje Pacjentów co maja jeśc i jak zyc z Cukrzycą.
Pozdrawiam.
__________________
http://ewefew.blogspot.com/
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 09-01-2010, 19:39
studentka dietetyki studentka dietetyki jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Posty: 2
Domyślnie

Cytat:
Napisał eledand