menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Rodzina, bliscy > Jestem babcią, jestem dziadkiem
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 06-12-2008, 12:01
zayas's Avatar
zayas zayas jest offline
Czasem zajrzy
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: małopolska
Posty: 77
Uwaga Prośba studentki


Drodzy Seniorzy
Mam na imię Magda. Jestem studentką III roku pedagogiki. Jedna z moich wykładowczyń zadała nam pracę domową. Poprosiła nas o przeprowadzenie wywiadu bądź przyniesienie i przedstawienie na forum grupy ciekawej historii z życia Naszych Seniorów. Niestety nie mam w domu już ani babć ani dziadków. Czy mogłabym prosić o opisanie przez państwa najpiękniejszego momentu życia bądź też ciekawej historii, takiej którą to chcielibyście się podzielić ze światem?
Być może była to niezapomniana wycieczka, lub coś innego co tak bardzo utkwiło w pamięci. Jeśli się narzuciłam, przepraszam. Ale też proszę o pomoc.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 06-12-2008, 21:50
tadeusz50's Avatar
tadeusz50 tadeusz50 jest offline
odszedł....
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 29 259
Domyślnie

Magdo a tak wyjść samej do seniorów, przed akademik, uczelnię. Usiąść na ławce koło seniora. Jaki to będzie z ciebie pedagog skoro chcesz iść na łatwiznę. Senior napisze ja sobie to troszeczkę ubiorę już mam gotowe. Ne jestem stetryczałym starcem ale jakoś nie widzi mi się byś uzyskała tu gotową odpowiedż. Współczuję, że brak ci własnych dziadków ale tak w życiu bywa.
__________________
Rak nie wyrok-pieprzyć raka
Z miłości do świata – pomagam klikając http://ciekawnik.pl/swiat-wokol-nas/...magam-klikajac
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 06-12-2008, 21:54
elizka's Avatar
elizka elizka jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: May 2007
Miasto: Polska
Posty: 11 514
Domyślnie