menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Zdrowie > Menopauza/Andropauza
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Menopauza/Andropauza Blaski i cienie wieku dojrzałego.

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 15-12-2010, 21:57
gioia82 gioia82 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Polska
Posty: 1
Smutny molestowanie czy zwykła sympatia??


witam, jestem rozdarta i niewiem co zrobić otóż pracuję od roku z przełożonym w jednej kancelarii, do tej pory nasze relacje były zażyłe,ale przyjacielskie,pomagał mi,ja mu się zwierzałam i traktowałam jak przyjaciela, nigdy nie dawałam odczuć,że jest inaczej(różnica wieku to 20lat)dzisiaj jakby nigdy nic podszedł do mnie i pocałował mnie w usta,byłam zszokowana i zawstydzona,wyszłam...czuję się okropnie,niechcę jutro wracać do pracy,zaczęłam zastanawiać się czy przez cały ten czas nie traktował mnie tylko jako miłą,pracowitą dziewczynę,boję się o nasze relacje...i o posadę błagam pomóżcie mi...
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 15-12-2010, 22:07
danutar1958's Avatar
danutar1958 danutar1958 jest offline
Czasem zajrzy
 
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: niedaleko od Krakowa
Posty: 95
Domyślnie

Witam! musisz po prostu jutro porozmawiać o tym incydencie z szefem, czyli sprawcą tego zła. Mógł po prostu być czymś podekscytowany, a znacie się na tyle i pocałował Cię w przypływie pozytywnych emocji, nie miał nic złego na myśli. Nie ma co wyolbrzymiać sytuacji, myślę, że według przyjaciela nic się nie stało. Ale porozmawiaj koniecznie!
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 15-12-2010, 22:18
slava's Avatar
slava slava jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Posty: 35 184
Domyślnie

Danutar ma rację , koniecznie musisz wyjaśnić sytuację i grzecznie powierdzieć, że byłaś zszokowana. Panowie koło 40 dostają małpiego rozumu
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4