menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Zdrowie > Choroby, badania, terapie
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 01-03-2009, 22:04
tadeuszpycior tadeuszpycior jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 9
Domyślnie "Serce"


„Serce”
Witam serdecznie!

Zwracam się do Was z prośbą o radę.

Zbudowałem maszynę termodynamiczną. Zjawisko jakie wywołuje użyta w niej ciecz robocza jest podobne do pracy jaką wykonuje serce. Stuki w cieczy też zaskakują podobieństwem do stuków występujących w organizmach żywych – bicie serca.
Mam 54-lata i bardzo wiele życiowych doświadczeń. W tej sprawie zupełnie nie wiem jak postępować. Jestem technikiem technologii chemicznej a fizyka to moje hobby. Mój problem polega na tym, że w 2004 musiałem przerwać prace doświadczalne. Skończyły się środki. Czas ucieka, a wraz z nim nadzieja na ich wygospodarowanie we własnym zakresie. Przypuszczam, że zbadanie zjawiska powinno przyczynić się do pogłębienia wiedzy o układach krążenia, przyczyn działania serca a co za tym idzie jego chorób. Dlatego sprawę uważam za ważną.
Podobieństwo do pracy serca to nie jedyny powód chęci prowadzenia badań. Ciecz robocza w maszynie zamieniana jest w parę, wykonując jednocześnie pracę mechaniczną. Para ta pozostaje zamknięta w aparaturze i ponownie zamieniana jest w ciecz używaną do przemiany. Doświadczenie dowodzi, że możliwe jest wykonanie silnika parowego jaki nie musi pozbywać się pary przepracowanej aby cykl pracy został powtórzony. Poradźcie w jaki sposób pozyskać środki aby jednocześnie zabezpieczyć autorskie interesy.
P.s.
Maszyna powstała dzięki założeniu istnienia wartości odległości równej jeden. Takie założenie pozwala na porównanie powierzchni i objętości brył w mikro-świecie. Pozwala na pominięcie pojęcia entropii i dokonanie porównań na poziomie drobinowym.

Pozdrawiam i dziękuję za rady.